2008
Alla elementen kommer spela in detta år. Fast det som är mest framträdande är vattnet och elden. Förstörelse, ödeläggelse.
Det tar en ny vändning, en ny inriktigning, en ny start. Det måste betyda att något gammalt kommer stryka på foten.
Förra året var avvaktande och bidande. Alla visste att något skulle komma, några visste vad som skulle komma, men samtliga avvaktade och väntade.
Någon bevakar oss 2008 och vi kommer få syn på dem, eller så visar de sig för oss medvetet.
Det känns som om våra makthavare fattar vikten av det cykliska, att det finns ett visst mönster som man inte får störa. Så är det!
Det kommer bildas ett nytt världsomspännande intresseförbund som är helt opolitiskt. Detta känns bra.

Spännande 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kan du spara detta. Kunde vara kul att se om ett år!

#2 Det kommer alltid att finnas kvar här. Om du vill att det ska vara lättare att hitta så kan du trycka på Bokmärk längst upp ovanför inlägget. Ovanför forumtrådarna finns det en knapp där det står Bokmärken, om man trycker där så ser man alla dom inlägg man har bokmärkt :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Spännande att höra!

Så bra, då vet jag detta också. Man lär så länge man lever :-)
Jag har aldrig gjort något sådant här förut, att lägga för hela planeten för året. Men jag fick en sådan stark ingivelse igår att jag bara var tvungen.

Åh, vad spännande! Tack, Ayena!

Intressant