Spökar det?
Eller är jag paranoid eller är min katt en och en halv meter lång eller inbillar jag mig saker?
Hörde just någon knacka hårt på min dörr. Mamma är på övervåningen, mina syskon och min katt(vad jag vet) ligger och sover. Går upp ur sängen, öppnar dörren, ingen står där och ingen är på toaletten/i köket/ i hallen/ vardagsrummet. Tittar upp mot taket och ser en människa hänga från taket. Blir asrädd, springer in i mitt rum lägger mig i sängen och skriver detta. Vad händer, någon som vet?
#0 Hur är det, Mulka? Det är svårt för någon annan att riktigt förstå vad du upplevde, men hoppas det är lugnt nu!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#1: Det här var bara något jag såg. Händer ibland att jag hör och ser saker som inte finns. Blev såklart rädd, har inte sett det någon mer gång, men detta händer tyvärr ibland. Vet inte vad det är för något men jag är inte den enda som sett något som inte finns och delat med sig på denna sajten.
#2 🤗 Du är absolut inte ensam, Mulka.
Ser att du avslutat kontot, vad tråkigt! Hoppas det är bra med dig och att du kommer tillbaka igen! Kram! 🤗
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
- Redigerat 2024-01-19 13:52 av Magi-cat