OT Gott nytt år!
[](javascript:void top.ShowProfile('Playja') "Visa personlig sida för Playja.")
Playja
2007-12-31
21:29

….
Eftersom jag inte haft tid innan.. ville jag bara titta in å önska alla ett gott nytt år!

Gott Nytt År!!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack E! Hoppas du får en trevlig kväll å Ett Riktigt Gott Nytt År!
Gott Nytt År! :)

Gott nytt år… E .J . å Zeretki.. 

KRAAAM till er alla! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jag e arg.. att jag hatar raketer för dom gör våra djur så illa

Har samma känslor som dej Playa!Jag avskyr dessa smällare o raketer,just för att våra djur,lider så fruktansvärt av dom.

Tänk om någon kunde uppfinna ljudlösa raketer istället?! Då kunde djuren få kunna vara med och se på det vackra också :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Här har det också varit riktigt oroligt bland husdjuren. Jag tycker det är synd att så många raketer låter som bomber. Verkar vara viktigare än att det ska vara vackert att se på.
Nu är det lugnt och jag önskar alla Gott Nytt År!!

Nu har det smällt med raketer å min katt kommer säkert inte tebax på flera dagar. Det började för flera dagar sedan att smälla,, Tänker på alla djur som mår illa vid den här tiden. Jag önskar alla som har djur att dom mår okej.. *ler medleande*

Ja de har vart jobbigt för hunden ikväll

P P vännen,, klappa voven från mig.. *kram*

Ja, ett riktigt gott nytt 2008 önskar jag er alla som är här!
Våra marsvin såg inte så glada ut, men ringde till min kattiga syster och hon påstod att hennes katter tittade ganska nyfiket på fyrverkerierna utanför fönstren…!
Man undrar hur alla stadsdjur tar det… Rådjur, harar och alla fåglar… De har ju ingen husse eller matte att gömma sig hos!

Gott nytt #16
Gosigt å nyttigt år Playa!!! Hm, jag för min del gillar " bomber å granater" :-/ Mina katter klarade det fint i år alla 3 :-D. Men förstår andras känslor inför smällandet…. Och tycker att man ska visa hänsyn….KRAAAM!!