Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 76 ggr
baan
1

köpcenter

jag drömmer jag var i köpcentrum med min mamma och syster. Det var jättefin och jag var hög upp på våningen på restaurangen. sedan jag går själv för att se på en klädaffär och går ut från affären ner från trappa. mina föräldrar släpper mig och jag går vilse. sedan åker jag hiss med en barn. knapparna i hissen är oförstådda . barnet tycker på knappar och jag blir rädd. sedan kasta hissen oss sidled så att golvet på hissen böjer sig och kasta ut oss. jag och barnet letar tillbaka till köpcenter. vi fråga en kvinna som städar ute. hon säger till oss att det Göteborg universitet och köpcenter en timme från här. jag fungerar om jag fråga henne att köra oss och vaknar jag.

jag har tenta och studerar på university nu och kulle gärna veta vad min dröm betyder.

• Redigerat 2023-11-23 21:04 av Magi-cat
Magi-cat
1

#0 Intressant dröm, hoppas du får många svar! Har du själv någon idé om drömmen?

Det står att jag redigerat inlägget- Jag har inte ändrat något, bara lagt till etiketter så det blir lättare att hitta senare.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Stefania123
0

Ser ut att dina tankar kör dig till universitetet, där du inte vill vara, utan hellre vill gå shoppa. Men bäst att du koncentrerar dig på att studera och fixa tentan, distrahera dig inte på familj och köp inget.