Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 529 ggr
Elisabeth-J
0

Nyårslöften

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En sån här dag brukar många tänka ut nyårslöften, ja det har man gjort några gånger men det är inte alltid man har kunnat uppfylla kraven på alla löften man gav. Därför brukar jag istället skicka nyårsönskningar inför det nya året. Hur brukar ni göra?

Mina önskningar inför 2008 är bl.a:

Att det kommer bli mer samarbete i branchen

Att mediumförbundet blir väldigt positivt

Att alla människor får ha en bra balans och må bra

Resten behåller jag för mig själv Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

hej..i år tänker jag inte ge några nyårslöften..för jag kan aldrig hålla dom..se om det går bättre om jag inte lovar något…kram

Skogskraft
0

Samma som jag skrev om i nån tråd här nyligen + ett till:

Ignorera alla extremt tragiska figurer som vill sabba forumet & bedriva hetsjakt på mig & andra här.

madeqs
0

Min största önskning inför 2008:

Att hitta rätt i livet..

Må allas våra önskningar finna sin fullbordan!

TantAlma
0

Året 2008 lovar jag att följa med vart det en tar mig oavsett om jag förstår eller inte men jag ska försöka lyssna på mitt inre och sluta vara till lags så mycket.

Sen lovar jag mig själv att jag ska fortsätta kämpa mot viktmålet  och välmåendet. Skrattande

Jag kommer också att göra mitt bästa att vara en god medmänniska.

Med värme och ljus

Alma

BranDuir
0

Löften avger jag inga inför nyåret….men önskningarna delar jag med er andra här…plus ett par privata….*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Farwuq
0

Inga löften här inte.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Morsan1
0

Mina önskningar;

1; Den där jävla övervikten SKA väck! Nu och föralltid!

2; Cigaretterna….hmmmm….

3; Att jag säljer affären och hittar ett roligt jobb med mindre arbetstider!

4; Att vi får köpa våran drömstuga! Budgivning pågår, håll tummarna vänner!

5; Att vi tillsammans håller ihop för att behålla den ursprungliga värmen som finns bland väldigt många av oss här på ÖN! Det är inte bara Elisabeths jobb, eller mitt och Skogis. Vi kan alla hjälpas åt och visa att vi håller ihop!

Tackar alla medlemmar för allt stöd och alla hjälpande tillrop som kommer Elisabeth och medarbetarna till undsättning!

Ni behövs! Ni är viktiga!

Kram Åsa

Eteria
0

Jag och en väninna har som nyårslöfte att va ska bli lyckligare. Inte lyckliga, för det är vi redan, men lyckligARE =) Vi tyckte det kändes som ett bra löfte, för det kan innebära både små och stora ting, vi kan sträva efter lyckan var för sig eller tillsammans. Det här är nog ett av de bättre nyårslöftena jag avgett tror jag, för det är stort och öppet och enbart positivt =)

Gott nytt år allihopa!

Kram,

Eteria

Tuva-Lena
0

Lyssna till min intution och ta fram min konstärliga ådra - som har legat i malpåse alltför länge nu. ;) Sedan har man ju som männska en massa egenheter som bör ses över förstås, vända bicken inåt en aning kanske.. Generad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ayena_old
0

Jag har en önskan inför 2008, nämligen att jordens maktavare, både ekonomiska, politiska och religiösa, tar sitt ansvar för planeten så att vi kan överlämna denna till våra barn och kommande generationer.

Till de ekonomiska och politiska makthavarna vill jag säga:

- Det finns andra sätt att lösa samhällsproblem än ekonomiska vinster och vapen.

Till de religiösa makthavarna vill jag säga:

Börja älska - sluta hata!