Snälla hjälp!
Hur "lockar" man fram ett spökdjur? Jag misstänker att jag har en kanin som hemsöker mig

locka fram den med en knippe morötter..
# 1
hahaha. den var bra! 

varför tror du att en kanin skulle hemsöka dig,
Jag har sjäv sett den
det är mycket som händer dig har jag läst japptravare :O
Ja :O
#6 tror inte på allt

Sätt dig på golvet och se ut som ett salladsblad!
håller med#7
Trevligt ju :-)
Du kan med fördel annonsera i diverse jakttidningar efter jaktgäster som vill komma hit till sverige och jaga spökkanin;) Det går ju å laga till bytet sedan..

Göm dig bakom en stol och låt som en morot 
Att bli hemsökt av en kanin låter inte som det mest hotfulla man kan tänka sig direkt. Om du nu har en spök-kanin i hemmet, varför ska du locka fram det? Vad tänkte du göra? ha den som husdjur?

#8 Hi hi hi…..
Allergi kanske, allvarliga saker!
(Förlåt men jag kan inte låta bli)
Var GLAD vännen att Du har en liten Kanin som skuttar runt!
Själv har jag en katt som ibland tittar in!
Inte såå ofta nuförtiden eftersom jag skaffat egna Katter och det gör mig lite ledsen :-)
Kära kära Ön-medsjälar!
Kom ihåg att sarkasm å hån inte hjälper människor! Det jag läser i denna tråd är inte såå kul läsning då jag ser att en del av er hånar och kanske bara skojar en del med japptravare.
Men tänk er själva in i en situation där ni är hemsökta. kanske inte just av en kanin. Men kanske av en demon… Då tror jag inte att du skulle tycka att detta vore så roligt med skoj, skämt å håneri.
Vad är skillnaden mellan att vara hemsökt av en kanin och en demon från en okänd dimension? Allt är ju bara energi eller hur?? Kanske att japptravaren inte är speciellt rädd för kaninsjälen som hemsöker denne men det kan säkerligen för en icke insatt person som inte är van att se och känna energinärvaro upplevas som jobbigt.
Så jag ber er att visa lite respekt för japptravaren.
Med värme
SpiritEye
#16 Du har helt rätt Spiriteye, förlåt en en gång Lilla Japptravare.

#16 Utan att var det minsta medial så har jag en bestämd känsla att vi träffat japptravare i många olika skepnader här på ÖN. Det var därför jag fnissade lite….. Kanske därför man också inte tar inlägget på allvar!
Men visst har du rätt! Ingen ska hånas! Jag ber "japptravare" om ursäkt!
Japp, antingen är det samma person med nytt nick eller så är det en Syster.
#16 Tack