Misse
Jag skrev nyss i en annan tråd jag gör inte sånt här via forum men känner jag vill dela din sorg och saknad av katten är kattmamma själv så jag förstår din oro och mina är innekatter men vi har haft utekatter när jag växte upp och alla vet vi att katter kan försvinna långa tider för att sen komma tillbaka till oss och bete sig som om ingenting har hänt.
Såna här saker tycker jag personligen inte ska göras på distans det bästa är om du kan hitta ett medium/djurkommunikatör på din ort eller i närheten som kan känna av platsen där du bor och där Misse är van att röra sig.
Det jag tycker är intressant är din egen känsla om att han flyttat till ett annat hus inte så långt bort från dig och du om någon känner din katt bäst så det jag skulle göra om jag var du om du inte redan gjort det efterlysa på alla möjliga ställen lappar i butiker med bild på katten och är du med i ställen som facebook så har dom visst grupper som efterlyser djur så prova alla möjligheter för alltid kan det finnas något som sett eller någon som vet.
Jag vill också tipsa dig om en sajt här på i fokus som kommer med så enormt bra tips och tankar till alla som söker sina katter och vad man kan göra du får scrolla dig runt i trådarna för det finns tips till tusen där inne när man saknar en katt och vad man som kattägare kan göra det är så många trådar så jag kan omöjligt länka dig till alla men läs på sajten för där finns så bra tips och tankar om vart och hur man kan göra och vända sig.
https://hittekatter.ifokus.se/
Hoppas innerligt att Misse kommer tillrätta varmaste kramen från en kattmamma som har fullaste förståelsen för det du går igenom ❤️