Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1432 ggr
majaro
0

orber

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad kan detta vara? Orber eller damm, vi tog massvis med bilder och deta uppkom bara i ett speciellt rum.

Lionadh
0

LOL Är det nån som är sugen på en orbdebatt?Skrattande

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

majaro
0

**Ja, det måste ju vara nånting. Tror inte på damm.
**

Lionadh
0

*asgarv* Jag tror inte heller på damm…

majaro
0

**Ha, ha. Varför säger vissa att det är damm och andra tror stenhårt på andar.??
**

Lionadh
0

Jadu det kan jag inte svara dig på.

I mitt fall är det nog mer så att jag inte tycker psykometri är speciellt intressant…

[Hellas]
0

Hej på dig! Jag skapade nyss en tråd för att få klarhet i vad som är vad men ännu har jag inga svar som visar bilder på vad som skiljer "oreberna" åt.
Än så länge finns inga svar på skillnaden så då väljer jag, tyvärr,  hellre en logisk förklaring men jag kan tala om varför.
Damm i detta fall (innomhus), varför väljer jag det istället för Ande verksamhet, jo pga. att jag inte känner någon speciell energi.
Men jag kan absolut ha fel, jag är inget medium.

Förresten, jag tror att de flesta innerst inne skulle VILJA att det var Orber på alla orbkort, jag menar vilka otroliga bildbevis för alla skeptiker och ett jättekliv frammåt för det övernaturliga men det är viktigt att man ändå är kritiskt, visar det sig vara en Ande så blir ju glädjen så mycket större.

Lycka till

OT Skillnad mellan Orb, Damm, Fukt?

technobooy
0

Det är orber… det kan inte vara nån damm

BranDuir
0

#3  …Jag TROR på damm….jag vet att det finns!….därför önskade jag mig en ny dammsugare i julklapp!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Pilz_35
0

Har du torkat av linsen nå nyligt?

Eteria
0

Hej! Jag tror att en hel del kan vara damm, men skulle orben tex till hälften döljas bakom det man fotat så lär det ju vara just en orb…i mitt tycke. Jag tror det ska oerhört mycket till för att ett dammkorn ska "halveras" på ett sånt sätt. I sådana situationer tror jag hellre på Orber. Skulle du dessutom ha tagit säg fem kort i samma rum, men bara ett visar orber/damm så tror jag nog också hellre på orbernas närvaro än att det plötsligt skulle dyka upp damm, om man nu inte gjort sitt bästa just då för att röra upp nämnda damm… Flört

Pilz_35
0

Man behöver inte "röra upp" damm, det finns i luften hela tiden, å damm tillsammans med ljus kan ställa till mycket!

mrfotoshop
0

JA helt klart folk tror de ser årber hela tiden när det är som pilz zäger. Med år av erfarenhet av årbär. Vakna alla saker är ej Orber ser ni spöken mitt på ljusa dagen med ?

[Hellas]
0

#12 Japp, jag spöken mitt på ljusa dagen, *ler*.

leiane
0

Jag ser spöken varje morgon när jag vaknar och tittar i spegeln

huvaligen

l