Salvia.
Nån som använder Salvia för att rena hus från negativa energier.
Hur gör ni isofall?Röksalvia menar jag.
Jag använder Salvia och har gjort i många herrans år men jag förstår inte riktigt frågan hur gör ni då ? det är bara att tutta på Salviabunten och låta den röka och pyra och bolma som bara den 😂 nä men skämt och sido jag skojar lite med dig nu 🙃
Det här med Salvia många tror den tar bort "onda" andar så är det inte rökelsen är en renande rökelse som skingrar negativa energier och tillsammans med Salvian kan man använda Sweetgrass flätan som ett renande komplement för att återställa balans på olika platser som behöver det platser som haft tunga och negativa energier men först måste man rena plats och först måste man se till att det inte är en ande som vill komma till tals och berätta sin historia.
Många tror att Salvia används för att ta bort andar vi kan aldrig ta bort andar och vi ska inte ta bort dom heller men en del andar kan lämna efter sig en energi som vi känner som tung där kan Salvia och Sweetgrass flätan hjälpa till.
Salvian är en renande rökelse som kan användas överallt den skingrar den fräschar upp man kan säga att den städar upp negativt och ger plats för positivt enkelt förklarat 🙂
Tack för ditt svar.Vi ska testa.Andarna blir nog kvar,men vi har försökt
få det lungnare i vårat hus i många år.Jag vill inte gå in på vad som
stör oss än.Många kunniga inom det som händer här har kunnat få bort
dom negativa energier som finns här,men det kommer tillbaka efter
några veckor eller månader.
#2 Du behöver inte gå in på vad som stör er jag får en uppfattning i alla fall och den här sajten har regler där man inte kan gå in på vissa saker men det är en tanke som slår mig bums dom som vart till dig jag får känslan av att fokus vart mer på negativa energier än på andevärlden att upprätta en direkt kommunikation med dom.
Det är som så att när det är andlig aktivitet så är dom där av någon anledning det kan vara släkt det kan vara bekanta det kan vara tidigare boende det kan också gå så långt bakåt i tiden att en gång stod ett helt annat hus på plats eller så kan det vara gamla hus det finns hur många som helst förklaringar på varför någon eller några från andevärlden besöker.
Det viktiga är när man ger sig in i det här arbetet med att få lugn och ro i sitt hem är att upprätta kommunikation där anden/andarna får komma till tals och säga sitt då brukar dom bli nöjda och släppa taget om platsen, huset eller vad det månne vara för ställe men får dom inte säga sitt och enbart drivs bort så kommer dom tillbaka det är enbart tillfälliga lösningar men inte hållbart i längden.
Är man inte van det här så kan det upplevas väldigt jobbigt men det är på intet vis farligt eller ont tvärtom det finns en orsak och det är det som den du anlitar ska ta reda på.
Jag brukar förklara för människor som undrar om det här med att andarna behöver få höras och komma till tals där dom blir förstådda i sitt. Tänk dig någon i din närhet du går fram och pratar med och den personen tar ingen nots om dig utan bara ignorerar dig vi har alla vart med om det nån gång och visst är det frustrerande om vi har något viktigt på hjärtat att säga eller förmedla.
Andevärlden är exakt som oss och till sist blir det en frustration en frustration som dom boende känner men kan inte förklara eller ens förstå. Det blir ljud och kanske smällar i dörrar väggar fönster eller saker som åker ner som skrämmer eller bara känslan av att vara iakttagen eller få täcken avdraget på natten och det här är andevärldens sätt att göra sig hörd eftersom dom har något att säga antingen personligen eller så är det något som berör dom och platsen som dom behöver göra upp med.
Blir vi ignorerade av vänner kollegor släkt, sambos arbetskamrater ja vem som så till sist slår vi näven i bordet med svordomar hör du inte vad jag säger eller ser du mig inte och explosionen är ett faktum när vi inte blir sedda förstådda och hörda andevärlden är exakt likadan som oss och här har vi förklaringen till varför det så ofta är oroligt och så mycket ljud och aktivitet på olika platser hem och hus för väl anden/andarna får förmedla sig då brukar det släppa och lugnet får infinna sig.
Så vad du behöver göra är att finna någon som på riktigt upprättar kommunikationen med den/dom som är på besök för så länge andevärlden inte får säga sitt och bara blir undanföst som negativ energi så kommer dom att komma tillbaka exakt som du skriver några veckor eller månader det är så typiskt och jag har mött det här så många gånger i mitt liv en del renar och lite bla bla snack en deciliter kristaller eller ett par buntar Salvia så fixar det sig hej och hå liksom så fungerar det inte.
A och O med det här är alltid att låta andra sidan få säga sitt då först kan dom gå vidare och bli nöjda det kan handla om så mycket en upprättelse från sitt liv eller något som för dom är så oerhört viktigt att få tala om för oss och berätta för boende i ett hus eller lägenhet. Orsakerna kan vara oändligt många så mitt råd är kontakta ett riktigt seriöst medium, shaman eller häxa googla dig fram och se vad andra skriver för internet ja det vet vi vid det här laget är inte tillförlitligt men det finns också bra folk där ute som kan sitt jobb och som kan hjälpa dig och dom andar som är hos dig av en anledning.
All Lycka Till 🙂