Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 561 ggr
KevinKlein
0

Läsa av bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vad ser ni??

Starfall
0

Jag känner att jag regelbudet måste ta medicin mot något, sedan känner jag mig lite konstig när jag andas. Kan det vara astma?

(Eftersom jag inte är utbildad, endast nybörjare, behöver det jag får fram inte stämma)

KevinKlein
0

Nja ibland kan jag få svårt att andas men jag har inte astma

JennyEklund
0

Du längtar efter något på den bilden.

KevinKlein
0

#3 já det kan nog stämma

madland_se
0

Vem längtar inte efter något?

[TotemoOmoshiroi]
0

# 5 sant..

[TotemoOmoshiroi]
0

Tystlåten, Vill inte synas mer än nödvändigt.
Du ser ut att ha ganska dåligt självförtroende.. Osäker på sig själv och tar väldigt lätt illa vid sig om någon skulle påpeka något hos dig. Du har svårt att ta emot komplimanger.

En lättlärd, Gosig och glad tjej, Älskar djur. Du ser ut som en tjej som rider. Gillar naturen. Omtyckt av många, men du föredrar att hålla dig till din familj och dina närmsta vänner, istället för att umgås i stora gäng. Du är en storasyster.

ja, det var min gissning. ^^ Något rätt?

Spiritus
0

När jag ser bilden känner jag ett tryck över bröstet, typ som om man får ont när man är ledsen. Som om känslorna bara vill ut. Som om sorgseheten gör ont i bröstet, och försöker ta sig ut. Som om tårarna bränner, men inte kan släppas fram.

Vet inte om det säger dig något, kan inget igentligen. Bara en så kraftig känsla jag fick.

KevinKlein
0

#7 Allt stämmer jag har dåligt självförtroende och när någon säger nåt bra tror jag att dom säger det för att vara snäll.Jag älskar djur och ja jag rider och jag har två små systrar :D

KevinKlein
0

#8 ja det stämmerGråter

[TotemoOmoshiroi]
0

# 9 vad roligt att höra att jag hade rätt! ^^
tråkigt däremot med ditt självförtroende. Men man har ofta det när man är barn. självförtroendet växer mer och mer med åldern. ^^ Och ta åt dig av alla komplimanger du får! Ifrågasätt dom inte, utan njut av dom istället!

Kram på dig! Kyss

KevinKlein
0

#11  Ska försöka :)

KramKyss

Spiritus
0

Men varför känner du så? Jag ser ju ett helt underbart barn, låt ingen trycka ner dig. Du är fantastisk i den du är, tro på dig själv och att du kan och att du är en speciellt person.

Och är det  något så finns vi här, PMa om du känner för det.

Kram