Borttappat
Hej.
Har förlagt/tappat bort 20750kr.
Den 7/8 gick jag för att sätta in företagets pengar i Swedbanks insättningsautomat. Då det var för mycket pengar kunde jag bara banka 17000kr, gick därefter ut med resten. Pengarna låg i en vit påse i en svart väska. Jag minns inget efter det. Kan inte alls se något det har blockerats totalt. Jag vet att jag fick rafsa lite i påsen vid insättningen för jag visste inte hur mkt jag kunde sätta in, efter har jag känslan a. Att jag samlade ihop pengarna slarvigt i påsen. Mer minns jag inte, vet att jag varit och handlat efter detta men tror/antar att jag först gått hem och lämnat pengarna. Insåg detta idag då jag gjorde bokslut, nu har jag panikångest och kan inte framkalla några tankar.
#0 Hu, så jobbigt, och med så pass mycket pengar! Hoppas verkligen du hittar dem snart igen! Du har väl anmält till polisen, ifall någon hittat och lämnat in? Samt affärer du varit inne i och kollat noggrant i bilen? (Jag brukar själv förlägga allt möjligt i bilen.)
Men - moderatorkommentar 🙂 - var snäll och lägg in din fråga i den tråd där vi samlar alla borttappatfrågor:
https://overnaturligt.ifokus.se/discussion/1528130/borttappattraden-ny-trad
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen