Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterborttappatpengarsynskmedium
Läst 74 ggr
Liljansson
0

Borttappat

Hej.
Har förlagt/tappat bort 20750kr.
Den 7/8 gick jag för att sätta in företagets pengar i Swedbanks insättningsautomat. Då det var för mycket pengar kunde jag bara banka 17000kr, gick därefter ut med resten. Pengarna låg i en vit påse i en svart väska. Jag minns inget efter det. Kan inte alls se något det har blockerats totalt. Jag vet att jag fick rafsa lite i påsen vid insättningen för jag visste inte hur mkt jag kunde sätta in, efter har jag känslan a. Att jag samlade ihop pengarna slarvigt i påsen. Mer minns jag inte, vet att jag varit och handlat efter detta men tror/antar att jag först gått hem och lämnat pengarna. Insåg detta idag då jag gjorde bokslut, nu har jag panikångest och kan inte framkalla några tankar.

Magi-cat
1

#0 Hu, så jobbigt, och med så pass mycket pengar! Hoppas verkligen du hittar dem snart igen! Du har väl anmält till polisen, ifall någon hittat och lämnat in? Samt affärer du varit inne i och kollat noggrant i bilen? (Jag brukar själv förlägga allt möjligt i bilen.)

Men - moderatorkommentar 🙂 - var snäll och lägg in din fråga i den tråd där vi samlar alla borttappatfrågor:

https://overnaturligt.ifokus.se/discussion/1528130/borttappattraden-ny-trad

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Övernaturligt vänder sig till dig som delar tron på ett liv efter detta. En sajt, ett diskussionsforum där du kan ta del av tips, erfarenheter och andra(s) upplevelser inom det vi inte (alltid) ser med blotta ögat. Du har även möjligheten att deltaga själv, med funderingar och erfarenheter.