Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 1040 ggr
Sarah80
0

Kort..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog ett kort för ett tag sen på ett fönster hos oss… satt idag o zoomade in lite och jag tyckte det står nån inne i rummet i fönstret nere till höger? Är det nån mer än jag som ser det eller ser jag i syne???

//sarah

diell
0

ser ut som en liten gubbe med skägg!?

diell
0

ev. en vit krage?

Sarah80
0

Ja jag tycket oxå det ser ut så… i sånna fall står den lilla farbrorn i vårat vardagsrum….. hm….

diell
0

har ni sett, hört, känt av något där?

Jojsan
0

tycker inte det syns något.. speciellt… haha men jag vet inte..

Sarah80
0

Diell: Jag hör mycket konstiga saker i från hela huset… fotsteg från övervåning bland annat… min sambo ser känner o hör saker… Huset är från början av 1800 talet så man vet ju inte vad som hänt här.. ska börja forska i husets historia nu är det tänkt… =)

diell
0

spännande!

[Angel88]
0

jag tycker ja se ett kvinno ansikte i det mörka fönstret och ett litet pojk an sikte i förstret brevid

Sarah80
0

Diell: jo det är spännande….*S* Huset tillhör en stor herrgård så vi ska prata med dom som äger gården o se om dom  vet nått… =)

Angel88: Aha måste kolla o zooma in kortet o se om jag ser något! =)

psyko
0

Ja, jag ser tydligt en man i fönstret nere till höger, och tycker mig tyda ett ansikte i vänstra ruten (rutan längst ner åt höger)

vad läskigt!

auraman
0

vet ej men ser en  yngra mansfigur kika ut och snett neråt vänster i det  översta fönstret  i den  nedersta rutan till höger

livia11
0

Jag ser detta : en man med vit krage o sen lite mellan långt brunt hår… fy va läskigt

MIRJAMI
0

Jag tyckte att jag såg en man i det fönstret.

Pilz_35
0

Det kanske är en av Dupontarna i Tintin..:)

Elisabeth-J
0

Är huset en tidigare Prästbostad?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

essut
0

Jag ser en gubbe i fönstret tydligen med skägg.

Sarah80
0

Nej det har inte varit en prästbostad vad jag vet. Det har varit en trädgårdsmästarbost för länge sen, som tillhörde gården vi bor på.

Flippa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag kollade noga ser jag näsa, axlar ögon.
Usch så läskigt! Ringade in på bilder för er som inte ser