Andlig vägledning
Hej,
Jag är ny här och jag behöver verkligen vägledning och förståelse om detta..
Jag har spått i många år privat, för endast familj och vänner. Jag har alltid haft övernaturliga drömmar där dem döda har lämnat tydliga budskap till dom i min närhet, jag kan drömma mer dem dagarna jag har spått mer.
Men sen jag fick min son har tarotläsningen ställts på hyllan och vi flyttade in i en ny lgh för 2 år sedan.
Det är här jag behöver vägledning av någon, snälla!
Jag har inte velat spå i mitt hem för att inte mitt hem ska kännas laddad, men vid några enstaka tillfällen har jag gjort det när personen verkligen har varit kris, pratar om att det har hänt 2-3 ggr. Så ytters sällan.
Men det har hänt oförklarliga saker i mitt hem som jag inte riktigt kan förklara..
En av sakerna var att när jag precis flytta in i min lgh att jag kände mig jämt iakttagen, det gick så långt att jag till slut började säga högt lämna mig ifred och snälla skräm mig inte.
En annan sak är att saker försvinner, jag kan leta på en plats flera gånger och sen 3-4 gången när jag letar igen så hittar jag det jag letade efter exakt där jag letade innan.
Dessa saker kan jag leva med, men det jag inte kan förstå är saker som händer i mitt sovrum.
Jag samsover fortfarande med min son och vissa nätter händer det saker som jag inte kan förstå vad exakt vad som har hänt.
En av sakerna var att jag låg och sov med min son, när jag helt plötsligt började känna en kall våg forsade igenom min bröstkorg att jag sjönk in i min säng och tappade andan. Vid sånna lägen blir jag så rädd att allt jag började var att be. Några sekunder efter känner jag hur den här kalla vågen forsade ut från min bröstkorg och den hade en sådan kraft att hela min bröstkorg lyftes upp. Det låter så osant, men bröstkorgen drogs upp så mycket att min son flyttades ifrån mig och vaknade till att jag låg sådär.
Allt jag kunde känna när den lämnade var en lättnad, men jag blir så uppgiven då jag inte förstår vad som har hänt och varför det har hänt mig. Det här väsen har gjort flera saker när jag har legat och sovit som jag helst inte vill skriva här då det är verkligen så sjukt! Men vad det här än nu är så har den extremt mycket kraft att det kan ibland hålla i mig, putta mig eller krama mig på ett våldsamt sätt. Vet inte riktigt hur jag ska förklara…
Är det någon som har upplevt detta, så snälla skriv till mig!
Jag vill bara tillägga att jag slutade spå helt och hållet för 6 månader sen då det har hänt så extremt oförklarliga saker, min mediala vägledning gick bort för 2 år sedan och vet inte vem jag ska vända mig till längre…
Jag behöver bara veta vad det är som pågår och varför det pågår.. kan någon snälla bara förklara vad det är jag ska göra?
Mvh Sophia

#0: du behöver nog vända dig till någon som kan se vad som pågår och troligen behövs det också renas.
Jag förstår inte varför måste du lägga ditt andliga på hyllan och sluta för att du fått en son ? laddad lägenhet som du skriver det är positiva energier som du ägnat dig åt så varför sluta när du är inne i något som är bra ?
Vill du själv sluta ? om inte så ska du absolut fortsätta för när jag läser ditt inlägg så finns det fina gåvor och dom ska du inte kasta bort tvärtom ta vara på dom och att det händer saker jag blir inte alls förvånad för andra sidan vill uppmuntra dig att fortsätta om det är vad du själv vill.
Din son kan också med tiden när han växer upp ha gåvor och kunskaper om det här. Du skriver det låter så osant och ja det är väldigt mycket som kan låta osant för personer som själva inte upplevt och vart med om såna här händelser men du har och jag har så jag kan förstå dig fullt ut och jag kan bara få känslan att du ska inte sluta du ska fortsätta med ditt andliga det är just det som det här handlar om.
Din mediala vägledning gick bort för 2 år sedan och för sex månader sedan la du ner helt och saker börjar eskalera för dig. Jag får känslan av att du och din mediala vägledare hade en väldigt fin kontakt, förtroende och fina band mellan er ni kunde förstå varandra och kommunicera på ett djupt andligt plan som för er båda hade stark betydelse samt att din mediala vägledare uppmuntrat dig att fortsätta med något som du är bra på så inte undra på det är just det som sker hen vill att du ska ta vara på dina gåvor och inte sluta för att du har fått en son.
Barn är inget som helst hinder för att jobba med det andliga tvärtom dom har dom mest fina härliga energier och är nyanlända andar från andra sidan så det finns absolut inga som helst hinder åter igen tvärtom med barn kommer glädje, med barn kommer positiva energier så där kan du vila och känna dig helt lugn din son far inte illa av att du spår och lever ut ditt.
När det kommer till det som du beskriver om bröstkorgen det är din egen ande som protesterar ett sätt att visa du ska göra det som du själv vill du ska inte sluta med ditt för du har en uppgift och en kallelse och lyssnar vi inte på den kallelsen och uppgiften vi har så blir det jobbigt för oss för vi behöver få vara oss själva och utöva det vi själva känner är rätt annars far vi illa och när man är så öppen som du är tar det sig såna här uttryck.
Det är bra att du säger ifrån när du känner att det här skrämmer dig men med andevärlden dom är så oerhört villiga att synas och få oss att förstå att dom finns men du gör helt rätt i att säga nej om det blir för jobbigt men ärligt om det är så att du själv innerst inne inte vill sluta med dina spådomar och ditt andliga så kommer dom inte att ge upp för även om du har en son så betyder det absolut inte att du ska sluta med ditt tvärtom du räcker till för både honom och din andliga uppgift och inget farligt kommer ur det tvärtom din sons ny inkarnerade ande och hans mamma det absolut vackraste som finns .
Viktigast av allt ställ dig själv frågan vill du verkligen sluta med det andliga ? jag tror inte det och därför händer det saker för du måste få vara och göra det du själv vill och det vill din son med även om han är för ung för att uttrycka sig men barn känner in dom känner sin moder så väl och även barn kan skapa kraftfulla energier som säger till sin mamma eller pappa att fortsätt vi gör det här tillsammans ❤️
Barn är helt unika och fantastiska på det viset dom är så ny inkarnerade på jorden och jag kan aldrig tänka mig att din son vill att du ska sluta med ditt om du själv inte vill.
Ta en tid och fundera hur vill Du ? där har du många svar och allt som händer och sker omkring dig som just nu känns jobbigt jag tror det kan lätta om du följer det som känns rätt för dig.
Lycka till och hoppas mitt svar kunde ge dig lite tankar så du följer dom val som är rätt för dig 🙂