Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 86 ggr
PAH
2

Medium sökes

Hej
Jag skulle vilja komma i kontakt med ett medium som kan prata med avlidna djur, för jag skulle vilja komma i kontakt med min nyligen avlidna hund för att försöka få några svar. Min hund blev bara 3 år och jag är betungad av dåligt samvete som äter upp mig inifrån. Om någon vill hjälpa mig, skicka gärna då ett pm till mig.
Tack på förhand.

Magi-cat
1

Beklagar sorgen! Jag är inget medium, men en som har/har haft djur och varit med om att förlora dem och saknar dem för alltid.
Det är nog svårt att få några svar som hjälper. Saknaden och sorgen finns där länge och vi måste leva med den. Men de älskade djuren finns alltid i våra hjärtan, vi glömmer dem aldrig och de vill oss väl. De skulle nog helst önska att vi gick vidare, med saknaden men med all den kärlek vi kan ge andra, djur och natur. Inte ha dåligt samvete. (Även om man har det ibland, men man visste/kunde inte bättre just då.)

Hoppas du får några svar som hjälper dig.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Jane-Lyzell
1

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Medium Jane Lyzell ger sin förklaring. Många personer undrar vart deras älskade djur tar vägen då de inte längre finns kvar på vår sida av livet. Många plågas också av att få ta dem till veterinären för att avsluta deras liv och går sedan omkring med ovisshet ”om” de gjorde rätt ? Visst är det Läs mer