Knackar i min vägg
I många år har jag hört knackningar i mina väggar, kan inte lokalisera var de kommer ifrån, men ofta vid samma tid på morgonen, tidigt, ca 04.20. Ofta är det fem i rad, ibland försiktiga och ibland mer uppfodrande. Idag kom de i tre omgångar.
Jag har renat med vit salvia och även sagt ifrån på skarpen, då upphörde det ett tag men är nu tillbaka igen.
Har också varit med om att radion gått på vid samma tid även om den varit avstängd.
Jag vet inte vad detta är och det stör min sömn.
Vad ska jag göra? Har hänt en del annat också som jag inte kan förklara.
Ibland mår jag väldigt dåligt när jag är hemma, kan få plötslig hjärtklappning och kalla kårar. Har jag påhälsning??
Hej!
Låter spännande!
Har du någon gång förlorat någon?
I din släkt eller en vän?
#1: Ja, familjemedlemmar har tyvärr gått bort…
Även saker har försvunnit, en gång framför mina ögon, för att senare dyka upp nån helt annanstans
#2: Då kan det ju vara så att du har besök!
Sätt upp en kamera som filmar i mörker där knackningarna är
Då kan du ju utesluta vissa saker om det inte visar något
Är ditt hus gammalt? Har någon tagit självmord eller dött där ?
- Redigerat 2023-07-08 16:59 av [Fredriks Katt 11 år]
Jag vet inte, bor i lägenhet o huset är byggt 67'.
Imorse igen..men nu från annat ställe, i väggen bakom sängen. Jättetjocka betongväggar..fattar ingenting
Jag hade försökt få dit ett medium då jag inte vetat om det skulle ha varit Poltergeist aktivitet eller någon som hälsar på (nära, kära på andra sidan) eller någon annan. Vi har också varit med om knackningar, steg, mm.m.m. Var mer intensivt under tid då jag mediterade (tror jag öppnade upp mig mer då för andra sidan), var också en period då undertryckt rädsla fanns (ångest), det kan också göra något med energin som då kan skapa Poltergeist aktivitet. Man brukar väl säga att de goda från andra sidan inte vill skrämmas men ibland råka de skrämmas ändå. Just vid 3-4 tiden brukar "väggarna" vara tunnare (du mer öppen då, dröm sömn) och det kan vara just därför då det händer saker.
Hoppas du får veta vad det är och att det löser sig.
Jag tror du har besök.
För länge sedan så bodde jag och sonen i ett litet hus på en bondgård.
Efter något år där så började det att hända saker.
Det började knacka på väggarna precis som hos dej.
Till och med på övervåningen. Och bara 3 knackningar.
Dörrklockan böjade ringa kl 4 på vissa morrnar. Jag fick skruva bort sladdarna så den inte kunde ringa.
Det försvann saker som sedan dök upp på andra ställen.
Jag hade till sut dit ett medium då det hände hemskt mycket saker så sonen och jag började bli oroliga.
Han sa att det är min mormor. Men jag vet inte.
Fick sedan reda på vad som hade hänt på gården och just vid detta huset så tror att det var en gammal dräng som gick igen.
Men ta dit ett medium du också. För det är värt det. Även om mitt medium inte hade alla rätt så förstod jag en hel del ändå.
#0: boka en tid med en medium eller prata med dina grannar om det!