Skugga
I gårkväll när jag tittade på TV så såg jag i högra ögat en svart skugga av en lång mansgestalt, liksom svävade förbi. Trodde först jag sett fel, men om en stund kom skuggan tillbaka och försvann lika fort, men denna gång såg jag den tydligt.
Man kan ofta se just andevärlden i ögonvrån som skuggor, ganska vanligt. Det var nog någon som ville lämna en julhälsning till dig.
Kram
Det tror jag med, för det kändes inte obehagligt på nåt sätt. Kramar tillbaka

Detta var säkert som Erika A säger, att någon ville meddela sig till dig. Det kan också vara din andliga guide som ville visa att hon/han finns där. Det är väldigt vanlig att man ser de just i ögonvrån. Ibland är det som en mörk skugga, ibland är det något som blinkar eller flimrar till. Jag brukar uppleva detta i min vänstra ögonvrå.
Vad läskigt….Jag har oxå sett det… det var jätte läskigt….

Det är väl mysigt tycker jag. Jag har precis börjat uppleva de där små tingen i ögonvrårna igen, och jag välkomnar de med glädje, för det var länge sen sist. Fast jag tycker nästan de dyker upp lite väl ofta haha… Fast det är sällan jag ser hela gestalter, oftare kattsvanser (i min lägenhet) eller bara det där "mörka" som snabbt försvinner. Har också märkt hur jag ibland flyttar mig för att jag tror att nån står bredvid mig…men icke 
Så länge det känns positivt så behöver du nog inte oroa dig!

Nästa gång ni ser en gestalt i ögonvrån skall ni vara lugna, då VET ni att nig har en guide som vakar över er.
Anledningen till att ni bara får dessa "flashar" är att ni inte är redo att få "full kontakt". Försök se detta i positiv anda, så ska ni se att ni kommer varann närmare. För dom som tycker det är obehagligt ändå, tala rakt ut i luften och be värdigt denne gestalt att inte visa sig för er förrän ni påkallar denne.
Så var inte rädda, ni behöver inte vara rädda. Ifall det förekom oegentligheter "gestalter" emellan och vanlig dödliga, så hade vi läst om det i tidningen ganska ofta.
SEV 
Svärmor såg någon skugga i hallen i går när vi satt och åt. Alla satt ner och åt så det var ingen levande släkting.
Fick i julklapp av min dotter att jag ska få gå på en seans i februari, det ser jag fram emot så kanske jag kan få reda på lite om vilka som är hos oss, och kanske vill något.
#3; Du skrämmer mig :P Såg nyss ett blinkade ljus i vänstra ögonvrån. (allt är släkt runt om mig, och gardinerna fördragna^^)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#9 - Inget att vara rädd för kära du!
Ofta när jag är i stallet och mockar så kan jag se dessa flashar. Jag har trott att det är mina ögon det är fel på, eller varit inbillning, men jag blir glad av att läsa att det kan var nån som kommer på besök istället. :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ser man något svart i ögonvrån så är det ens skyddsängel =) Jag brukar också se det =)
golf.ifokus.se
Du såg en skugga som svävade förbi, och tydligt var det också?
#13 ja du……..tänk att det var det.
Oj oj då.