Spå framtiden i drömmar?
Hej! För ca 2 år sedan drömde jag om en film som sedan kom ut ett år senare. Jag har också drömt andra drömmar som sedan slått in. Är det bara ett sammanträffande, eller kan jag spå på riktigt?
#0 Ibland händer det sammanträffanden och att drömmar slår in. Men antagligen händer det oftare att de inte gör det.
Vi lär aldrig få veta allt, men kan fortsätta att drömma, helst goda, drömmar.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Varför vill man spå i framtiden är det inte bättre att leva livet här och nu som det är ?
Det finns allt för många som siar om framtid och en del av oss vet redan om den medan andra inte gör och ska så inte heller göra för framtiden kan vi inte förändra lika lite som dåtid och det är inte meningen att alla av oss ska veta för alla hanterar den inte rätt så släpp den tanken och lev här och nu.
Jag vet min egen framtid och min egen fysiska död har alltid gjort men jag kan hantera den jag har den förmågan inom mig och är helt trygg med allt men alla är det inte så dom som siar i människors framtid dom har ingen aning om vilket ansvar dom faktiskt tar för andra och sig själv så lev här och nu i den tid du är det är mitt bästa råd.
Men om du är stark nog att konfrontera det som ska ske och vet med dig att du orkar och klarar av då kan du se in i framtiden men ha insikten om att allt är inte skrivet i sten det förändras allt eftersom vi förändras med tiden.
Jag vet exakt min dödsdag, tid och plats och det här är något som min Guide och andra sidan delat med sig av i fullt förtroende för dom vet att jag HANTERAR jag är inte rädd jag är trygg men är man inte trygg ska man helt kort och gott låta bli allt sånt här.
Jag vill inte skrämma men jag vill upplysa om att med siande kommer ansvar och insikter som alla inte hanterar så tänk efter innan och lev här och nu om du känner den minsta osäkerhet så bara lev livet som det är här just och nu och släpp allt det här för framtiden är spännande den är intressant låt den vara det och få ut det mesta av livet det är mitt råd 😎
Det har hänt konstiga saker den senaste tiden, gällande drömmar (andras drömmar om mig) och sedan har jag varit med om nästan övernaturliga saker.
Någon som vill prata om detta?
Jag tar det gärna privat, det är jobbigt

#3: jag kan prata lite med dig om du vill. skicka ett mess. eller ställ frågor i min grupp.