Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 606 ggr
lena66
0

vem ropar på min dotter..

Hej..

jag undrar vem det är som går i våran trapp o vem som ropar på min dotter,hon kommer ofta o frågar om jag vill nått.Hon känner även att någon står o tittar på henne.

vore kul o få veta vem det är o vad dom vill…

mvh lena

SoQte
0

Fick fram Agda…  inte så vanligt namn.. så jag blir lite osäker.

lena66
0

hej..

Vet inte vad dom som bott här förrut hette ,men vi känner inte till nån agda.

SoQte
0

Kom att tänka på en annan sak..  kanske hör lite dåligt bara..  kan faktiskt vara akta!  Ta och kolla upp hur trappen är…   Kan någon ha ramlat i trappen och gjort sig riktigt illa? Hur är räcket i trappen? är det ruckbart?

Jag upplever bara att det är i trappen det är mest aktivitet.. men även i rummet till vänster när man kommer upp..  (vet inte hur det ser ut.. om det är en vind eller ett rum.. men det känns som ett rosa rum i allafall) Det behöver inte vara "rosa", utan för mig står rosa för ungdomligt flickigt och oskyldigt.

*ler* eller så har jag bara enormt mycket fantasi idag… Skrattande

lena66
0

Vet du ,jag tror det stämmer med akta har inget trappräcke i trappen så det kan nog vara det.

Rummet till vänster är en liten  skrubb men när man kommer upp för trappen har vi ett rum rakt fram det är vårat sovrum,o där sov min son tidigare o han hade alltid nån som tittade på honom,o min dotter o hennes kille skulle sova där en natt,men dom packade sitt o åkte hem.

jag har vart livrädd för det som hänt här med dörrar som smäller o olika ljud men tillslut vart jag så trött så jag sa till dom o sluta o efter det så upplever jag inte så mycket längre,bara att nån går i trappen ibland.

Men det skulle vara roligt o veta vad det är eller vem det är.