Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 945 ggr
loreena
0

orberna hade kul

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej

Tänkte bara dela med mig av en bild som jag tog en kväll när barnen busade. Jag tog många och upptäckte sen att vi hade Orber runtom oss. (när jag kollade fotona)Överallt fanns de och placerade sig oftast på mina barn. Det kändes lite speciellt, för stämningen var "festlig" och det kändes som att de ville komma och se hur roligt vi hade.

På bilden är den största orben och när den nu sitter så här på min äldsta dotter kan jag inte låta bli att undra om någon ser vem/vad det är? Möjligen en skydsande?

loreena
0

ingen som ser något?

Erika-A
0

Känns som en dam med större glasögon lite lockigt hår.

loreena
0

Tack för svaret. Hm.. Jag måste fundera lite på vem det kan vara

Erika-A
0

Skickat ett pm till dig!

loreena
0

Tack för dit Pm Glad

loreena
0

Var bara tvungen att putta upp den här bilden efter att ha läst trådarna angående damm och fukt. Jag hoppas verkligen att vi inte har så här stora dammråttor hemma.. Skrattande 

Erika A, jag hade tänkt höra mig för vem denna dam kunde vara i Julhelgen när jag träffade släkten, men glömde bort det. Jag hör av mig när jag fått mer kött på benen.

[Hellas]
0

Och jag svarar som vanligt igen……

Jag skapade en tråd för ett tag sedan för att få klarhet i vad som är vad men ännu har jag inga svar som visar bilder på vad som skiljer "oreberna" åt.
Än så länge finns inga svar på skillnaden så då väljer jag, tyvärr, hellre en logisk förklaring.
Alla Ni som verkligen tror och ihärdigt hävdar Orbernas förekomst på foton: Kan ni inte visa så att vi andra som är skeptiska kan tro på fenomentet!

Jag vill ändå tala om varför jag tror som jag gör:
Damm i detta fall (innomhus).
Varför väljer jag det istället för Ande verksamhet, jo pga. att jag inte känner någon speciell energi mer än barnens lek.
Men jag kan absolut ha fel.

Förresten, jag tror att de flesta innerst inne skulle VILJA att det var Orber på alla orbkort, jag menar vilka otroliga bildbevis för alla skeptiker och ett jättekliv frammåt för det övernaturliga men det är viktigt att man ändå är kritiskt, visar det sig vara en Ande så blir ju glädjen så mycket större.

Lycka till

OT Skillnad mellan Orb, Damm, Fukt?

loreena
0

#7 Tack för ditt svar. Jo, man vill ju alltid att det skall vara Orber som fastnat på bilden. Jag vet inte vad det är, men det såg rätt märkligt ut, tycker jag. Kan vara damm eller orb. Jag hoppas att man någon gång skall få lite mer bevis. Ha det så bra