Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 902 ggr
TantAlma
0

Några vibbar ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara kolla om någon har lust att kika på dessa 2 kort och om ni har några vibbar av dem.

Det vita ljusskenet på bild ett är solen.

Men på bild 2 undrar jag vad de blå skenet är?

Något förslag?

TantAlma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bild 2

Happyspirit
0

Men…..vart är bild 2 då??Skrattande

TantAlma
0

Båda heter Alerum men de är olika.

Happyspirit
0

Ja, jag är ledsen var lite för snabb där bara! Hmm, måste kolla en stund.

TantAlma
0

Jag fick upp 3 J T själv men kunde inte placera det med något / någon jag känner till?

Happyspirit
0

Det är lite lustigt faktiskt, för jag såg precis samma symbol och färger när min pappas tvillingbror kom på besök en gång. Det känns så bekant på nåt sätt. Det är mitt första intryck.

TantAlma
0

Tack Happyspirit ! Pappa höll sig i hallen. Fick tydligt upp B.A där men i sovrummet är det någon annan.

Happyspirit
0

Hmm, jag tycker det är jättesvårt när jag bara ser en bild och inte är på plats och kan känna in och kommunicera direkt, om du förstår.Fundersam

Happyspirit
0

Men jag måste säga att det känns ljust och hoppfullt, en ung energi, inte ett barn men en ung energi, manlig, och en religiös känsla får jag också med bilden. Jag får den för att jag ser ett kors. Hoppfull, skulle jag vilja sammanfatta den med ett kort ord.Flört

TantAlma
0

Tack igen! Jag fick också upp bra vibbar. Skönt att höra att jag inte är helt ute och cycklar.

Tack!Skrattande

Happyspirit
0

Ne, det behöver du nog inte vara orolig över! Lita till din egen känsla bara. Du var där! Så du själv borde veta bäst.Skrattande

TantAlma
0

Jag vill gärna ha en åsikt om bild ett om någon har lust. Ville bara påpeka i mitt inlägg att det ljusskenet som fanns var naturligt. De blå vet jag inte hur det uppstod.