trollformel
detta är så konstigt men har någon något recept på en trollformel länka
Får man fråga vad du är ute efter för trollformler?
Här är iaf en hel lista med olika positiva trollformler
https://sv.lovefamilyworld.com/article/easy-spells-that-really-work-for-protection--love--healing
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
En trollformel som gör så att mina önskningar uppfylls
#2 Hej på dig !
När jag ser på din profil så är du ett barn på 8 år och det sista man ska tänka på eller ens ägna sig åt är trollformler och det krävs att man har både erfarenhet och är betydligt äldre innan man beger sig in på det här.
18 år är myndighetsålder men inte ens då är man mogen för att bege sig in i magins värld och jag skulle personligen säga att man behöver vara minst 30 år för att förstå innebörd och vilka krafter man har att göra med.
Att finna en trollformel som uppfyller alla sina önskningar det är inte riktigt så det går till och det är något man ser i sagornas värld men sagorna har ingenting att göra med äkta formler och det en häxa eller shaman utför men dom berättar gärna att man kan önska allt och att allt går i uppfyllelse men verkligheten är en helt annan medan sagans värld förskönar och målar upp en bild som läsaren ska tycka om.
Får jag ge dig ett råd så försök istället att med tanken önska det du vill ha av din mamma eller pappa men gå inte in på trollformler det är du alldeles för liten för och du ska leka och vara barn det är din underbara fina uppgift så lek och ha roligt och gör det du mår bra av är mitt råd 😎
😞😞😞😞😞ville bli en häxa 🧙♀️ 😭
#4: Jag tror inte det är något man bara kan BLI genom någon trollformel…
Häxor brukar vara någon som är andlig och som kan jobba som medium, healing och/eller tex Tarotkort..
Så då är det väl bättre att börja med att lära sig mer om det andliga, hur vi som är andliga tänker och här är det också många som jobbar som medium och även blir häxor.
Så som barn kan du kanske lära dig mera om något du tycker är kul som har med andlighet (och även häxor) att göra …tex Tarotkort, kristaller, reinkarnation, mm..
Eller som nr#2 säger lek och ha kul när du är barn…nog finns det väl något som är roligt 😊
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
😋😋😋
#4 Vet du att är det meningen du ska bli häxa så kommer du att känna den kallelsen när tiden är mogen för dig att börja öppna upp. Du tycks ha ett intresse tidigt i livet så var det för mig med jag hade det här med mig så långt ner i min barndom som jag kan minnas. Var yngre än dig med några år men på den tiden satte jag inte ord på vad det var det var något som kom med åren.
Jag ser och hör andevärlden precis som jag ser och hör oss människor men det där förstod jag inte som barn och trodde alla såg och hörde men så var inte fallet och jag satte inte ord på det då även om jag visste men jag kunde inte förmedla mig för jag trodde alla såg och hörde så jag satte helt enkelt inte ord på det.
Som Heddiz skriver läs på lite och kanske lär dig lite om tarotkort kristaller något som många häxor använder sig av och tar vi kristallerna så finns det hur många som helst som har olika betydelser, namn och funktioner vad dom används till så det finns väldigt mycket att läsa på om och är det meningen att du ska bli häxa så blir du det.
Jag jobbar inte som medium något jag i unga år var inne på och trodde jag skulle ägna mig åt men så vände det och jag tog helt andra andliga vägar och mediumskapet är inte för mig medan andra känner ett stort kall att bli just medium.
Så ett tips ha tålamod och tro mig är det meningen så kommer du att finna den vägen när du är mogen att ta emot och det är inte ens säkert du blir just häxa det finns så många olika inriktningar andligt och en dag kommer det att stå klart för dig men än är du barn och passa på att vara barn så länge du bara kan.
Så säger alla vuxna tänker du och så sa man till mig med när jag var barn och jag tyckte det var hur jobbiga ord som helst att höra kan jag lova och alla vuxna dom visste ingenting 😂 men faktum är att barndomen den ska vi ta tillvara på för när man börjar bli äldre och komma in i tonåren så går det väldigt snabbt att bli vuxen så njut av livet som barn för det är en sån fin tid och en tid man som gammal ser tillbaka på med nostalgiska minnen.
Här sitter jag och skriver det dom vuxna sa till mig som barn och inte ville jag höra på det örat då inte så det känns lite komiskt för hur det är fast man är så upp i åren som jag är nu 56 år så kommer dom minnena tillbaka som om dom var igår men så tänkte jag absolut inte när vuxna sa samma sak till mig då var alla vuxna dumma i huvudet och fattade ingenting och nu säger jag samma sak själv kära nån vilken tant jag har gått och blivit snacka om tantvarning 😂😂😂
Jag önskar dig all lycka till Iloveiller och är det meningen att det här är den väg du ska gå tro mig jag vet du kommer att finna din andliga väg den dagen du är mogen att ta emot den 😎
#0 Jag föreslår att du går till ditt bibliotek och lånar ungdomsböcker om häxor! Det är spännande att läsa om häxor, men för den skulle behöver man inte vara en.
Särskilt nu innan Halloween finns det säkert en massa bra böcker nära till hands att låna och läsa. 🤗🎃
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Gjort nu den är superbra
#9 Vet inte om du sett den här sajten.
https://halloween.ifokus.se/discussion/1302676/vill-du-bli-vard-for-halloween-ifokus
Inte aktivt där sen 2016 så den söker ny värd men säkert en del roligt att läsa och ta del av nu inför Halloween 🎃
Ooo
Ja är Medis nu!
#7: Klokt sagt! Jag älskar också skräckhistorier och sånt. Inte för läskiga. Läser just nu Glasbarnen.
Tjena^^
Jag gillar riktiga skräckhistorier till och med annabelle och sådant