Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Läst 92 ggr
[Mia-45]
3

Spök-katt

Hej på er.

Måste bara berätta vad min partner och jag känner av.
Innan jag blev tillsammans med honom har jag känt det själv. Jag har trott att jag bara känt fel. Men när han också säger samma sak ja då är det utom tvivel.

Jag har känt många gånger att något hoppar upp i sängen. Att det blir en fördjupning i madrassen och täcket.
Jag har då rest mej upp lite för att se efter om det är min katt. Men det finns ingen där. Inte ens i närheten.

När så min partner började att sova över här har han också känt samma sak utan att jag har sagt något om detta innan.

Har nyligen satt upp kattlucka i ytterdörren. Den slår igen ibland utan att det är någon katt i närheten. Jag har då gått dit för att kolla men finns ingen utanför heller.

Så man kan nog säga att jag har en liten spök-katt som hälsar på ibland.

Sabah
0

Kan det vara någon katt som du har haft tidigare?

💖🧡💛💚💙💜

[Mia-45]
1

#1: Det kan det mycket väl vara :-)

Sabah
1

#2: Förstår, man brukar känna det! 😊 Trevligt när de hälsar på! 😊❤️

💖🧡💛💚💙💜

[Mia-45]
2

#3: Ja det är mysigt.
Jag tror det kan vara en av mina bortgågna. Känns så himla tydligt. Mer tydligare nu än innan faktiskt.

Sabah
0

Kul! De är alltid välkomna! 😊❤️

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
1

Känner lite då och då att någon katt kommer och stryker sig mot mina ben när jag sitter vid datorn. När jag då böjer mig ner för att klappa katten så finns det ingen där. Har ju haft ett antal katter tidigare så jag vet inte vilken - eller vilka - av dem det är som hälsar på, men det är trevligt oavsett vem av dem det är.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Heddiz
0

#2: Det låter som en gammal katt är och hälsar på er…

Annars så kan det vara ditt "beskyddar djur" el "djurguide" som är med oss en period

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"