Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1114 ggr
KuroTenshi
0

Telefonterror..

Hände nått konstigt med telefonen idag.
var ensam hemma och satt och slöa framför tvn när det helt plötsligt börja tjuta som tusan från den bärbara telefonen bredvid mig. När jag titta dit så var telefonen , så att säga, den var tryckt på att ringa, fast inget nummer var inslaget, och det var inte de vanliga tonerna man brukar höra när man slår på telefon, utan det bara tjöt högt och tydligt. Så jag tog upp telefon och "svarade" lite försiktigt, men då började den bara brusa. Efter att ha lyssnat ett tag för att höra om någon var där, så la jag tillslut på.

Det konstiga var att telefonen var av från början, och slog på sig själv.

Spöken?

Popflickan
0

Spännande! Undrar vem det var i andra änden på linjen? :-)

Happyspirit
0

Jag vet inte, sånt händer ofta här!!! Jag tror att det är naturliga förklaringar till det. Tyvärr, så är jag så tråkig……. Men det är min känsla. Vad är din? det är ju det som är mest intressant i det hela!! *ler*

TantAlma
0

Som telefonist jobbar jag ibland med att felsöka när något är galet. Vanligt vis så brusar det och piper lite om man ringer en fax vid uppringning eller ett modem från vanlig telefon. '

Men du säger ju nu att det inte stod några siffror och det ska vara "ringt" från din sida. Så borde det inte vara fax eller modem.

Där emot kan det ha varit att man får ju ton när man lyfter luren, men ringer man inte upp utan väntar brukar det tuta till (som en spärr ton)  och sen blir det tyst. Är det en dålig linje kan jag tänka mig att det brusar också. OM DET NU FINNS EN NATURLIG FÖRKLARING.

Men jag tror ju och har hört talas om övernaturliga saker så , jag säger som Happy spirit. Det är din upplevelse som räknas.

leiane
0

Hej! Jag har haft samma sak i flera månader.

Två gånger varje dag . det var under tiden jag var väldigt lessen lång efter. Men när jag började prata med min mamma så slutade det .så när jag pratar med henne så kan det komma en signal. jag blir väldigt lugn. Kramar Leiane

MIRJAMI
0

Konstigt…..har det hänt flera gånger eller har det varit lungt nu??

leiane
0

JUST nu är det lungt,i början var jag arg för jag trodde att det var busringning. Men när jag frågade om det var min mor så blev det ett sus i telefonen.Jag har gått och väntat att hon skulle ringa i dag för hon skulle fylla år i dag .Jag har tänt ljus både ute och inne men hon har kanske inte tid? Jätte kramar till min älskade MOR.