Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: sorg
Läst 673 ggr
Hatasallad
0

Måste du lämna oss nu?

Jaha, nu är min gammelmormor döende. Hon har slutat att äta och dricka, hon ligger bara på sängen och andas.

Min moster tror att hon kommer gå bort på julafton, samma dag som hennes son gick bort…

Kommer sakna alla dem fina stunderna vi hade tillsammans! Gammelmorfar och sonen väntar säkert på henne.

Elisabeth-J
0

Men vad tråkigt för dig och din familj, skickar en tröstande julkram till dig! Och dom väntar nog på henne och tar emot henne när hon är redo.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TantAlma
0

Beklagar verkligen, En jul kram från mig med. oavsett om hon är gammal eller inte gör det ju ont.

Alma

annemarili
0

En julkram från mig också! Anne Mari

mariaef
0

Här kommer en till julkram!

Maria

siddelina
0

Julkram till dig och dina nära!

/Mia

Vibeka
0

Julkram och mina tankar finns hos dig!

Ljus Carina

Hatasallad
0

Hon dog idag. Klockan tjugo över tolv Gråter

Elisabeth-J
0

#7 Förstår att du är ledsen och sörjer. Jag tänker på dig och skickar en stor kram!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

siberlina
0

så sorgligt ,men hon har  det nog bra nu,och hon har inte  ont  längre.nu  är  hon en av dina   skyddsänglar kram

Winta
0

Tråkigt det där hände..och lämnar en kram. Hon har inte ont mera och har det bra där hon är nu… Ta hand om er i familjen under julen efter omständigheten…

Erika-A
0

Skickar tröstekramar till dig!!

EwaKristina
0

Sänder dej en kram!!

drutten53
0

en julkram till dig.

Mjukna
0

Varma kramar och många tankar till dig och dina nära! //M

Vibeka
0

Stor varm kram till dig!!!!

Hatasallad
0

Tack så mycket för alla era tankar och kramar!

Det känns så ofattbart, jag minns mycket väl när jag hälsade på henne när hon bodde på äldreboendet. Det var dagen efter jag hade skaffat Timon och Pumbaa (marsvinen som har också dött). Jag var väldigt lycklig efter att ha skaffa dem! Och jag berättade för henne och sånt.

Men nu ett år senare är hon borta, för alltid. Att så mycket kan hända på kort tid Gråter

signemo
0

Hej. Skickar dig en varm kram. Förstår hur det känns. Men svärfar dog i fredags. Var med och jagade älg i oktober. Har sen fått strokar. Men Känns faktiskt som han finns här hos oss ändå.

Ha trots allt en varm och skön och fin jul. Det hade hon velat.

Var rädda om varandra