Förbannelse
Hej alla
Mitt ex visade sig vara en en gammal häxa och när jag inte ville vara tillsammans längre så minns jag att han mumlade och grät samtidigt. Sedan sa han att jag var förbannad. Givetvis tog jag det som struntprat men sedan dess har allt i mitt liv varit fröbannad. Jag lyckas inte hitta ett jobb, lyckas inte gå ner i vikt, ont i hela kroppen och jag börjar tro på att jag är nog förbannad ändå. Nu till frågan… Hur blir jag av med det här?
Förbannelser funkar bara om du tror på dem - så sluta tro du är förtrollad
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#3: Jo det gör dom -:-) ditt inlägg nr 2 ökar bara på rädslan för att vara förbannad
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#4: ojdå, här blir man visst censurerad om man har en annan åsikt, visst nån som är rädd för riktiga medium här. 😊
Till trådstartaren så råder jag dig att följa mitt råd.
Det enda sanna mediumet
#5: vem har tagit bort svaren? Vad sa du att jag skulle göra?
#5: Jag har inte sett det du skrev i de inlägg som är borta, men den här sajten vänder sig till folk i alla åldrar och därför rekommenderas det generellt att undvika att skriva saker som kan verka skrämmande för barn. Kan dina inlägg ha varit lite läskiga? Det kan vara därför de blev bortröstade. Har du i så fall möjlighet att skriva goda råd till TS på ett icke-skrämmande sätt?
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
#0 Janes råd i #1 är bra:
"Förbannelser funkar bara om du tror på dem - så sluta tro du är förtrollad"
Fixera dig inte vid en "förbannelse" som du hört om i en extremt pressad stund. Försök fokusera på något som är bra och bygg vidare på det.
Börja t.ex. varje morgon med att skriva upp något positivt du vill verka för under dagen. Fyll livet med små goda stunder och spara på dem.
Lycka till! 🌼🌿🎈
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
- Redigerat 2022-08-02 08:53 av Magi-cat
#6: mitt råd är att du sätter ut rökelse i rummet och sen sätter du dig och mediterar. :)
Det enda sanna mediumet
#0: vad menar du med "gammal häxa"
Tjena^^
#0: han kallade sig själv för gammal häxa och även bärserke.
#11: okrj, läskigt.
Tjena^^
Man ska inte tro på allt vad folk säger. Hen sade säkert så för att skrämmas.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#13: fast nåt var det, han kunde t.ex säga vad jag tänkte på eller när han blev arg så blev jag stel och kunde inte röra mig etc
Det kanske var mest psykiskt
#14 Det var nog psykiskt.
Ingen människa ska behöva vara rädd för någon man står nära. Ingen annan heller för den delen.
/Maria