Julen är här!
Nu sitter jag här med huset fullt av tända ljus och tänker på julen. Det är med både glädje och sorg. Glädje över att jag är så tacksam för det jag har, framför allt mina barn. Sorg över alla dom människor som är utsatta på olika sätt. Mina tankar går till dom alla den här helgen.
Jag önskar er alla en God Jul!
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Så sant. Ha en underbar jul Bettis!! Kram
Jag önskar dig och alla andra en riktigt God Jul, mina tankar finns med de som har det tufft under julen speciellt,annars oxå givetvis men julen är en tid som känns så mycket hårdare då det är en sådan stor familjehögtid. Kramar Carina
Och grattis till alla som heter Eva på deras namnsdag!!!! Är själv en av Evorna 
Julen kan vara som dag och natt för många, för några år sedan innan min mediala bana startade så var jag i en djup nere i mig själv..julen var för mig ingen högtid utan en tid som fick mig att gå ännu längre ner i mig själv…det mediala hjälpte mig starkt till att må bättre och att träffa människor som kan visa respekt och kärlek till sina nära och kära, så i dagens läge tycker jag själv julen är en trevlig tid, jag försöker göra mitt bästa för att bidra med en glädjande och possitiv energi till dem som behöver den.
Återigen en God Jul!

God Jul till er alla!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Önskar dej och din familj en underbar Julafton..Kramar /Lisa
Jag instämmer :D En riktigt God Jul till er alla
kram /catha
En riktigt GodJul till eder alla! Lev väl och var rädda om varandra. kram/ Jörgen
God jul till er alla , julkram
Önskar också er alla en god och fröjdefull Jul
Jag önskar också er alla en riktigt God Jul
Kram Anki
Julkramar till er alla…..ingen nämnd och ingen glömd….ha det ljuvligt och FRID till er vart ni än befinner er….Oona