en dag
Jag berättar lite hur det kan vara. Torsdagen började inte bra när jag kom upp och kom till nedervåningen trampade jag på något , det var mina glasögon som låg på golvet, ett glas for ur. Tanken var att hunden på något sätt haft ner dom. Det fortsatte i samma stil under förmiddagen. Jag backade bilen en arbetskamrat var med inget bakom det sa bang. Men det stod ett annat fordon där. Kollade inga skador ingen såg händelsen va bra. vi åkte till ett annat jobb , det var fel på ett kretskort på en maskin. Tog ett annat kort lade det stadigt på maskinen det såg vi bägge två , det åkte i golvet och for isär. Men då fick jag se en skrattande filur till höger , aha hängde det ihop på det viset. Jag kom hem från jobbet hundens strypkoppel , hur i fn har det blivit en knut på den det är ju en kedja, försökte få upp knuten förgäves, hunden ville ut så jag lyckades få på den runt halsen ändå. Knuten var kvar när jag tog av halskedjan. Men när jag hängde upp kopplet var knuten väck. Nästa min pendel brukar ligga på nattduksbordet. Nu var det som så att lådan var lite öppnad ett tu tre förflyttar sig pendeln ner i lådan av sig själv och det gick fort. Men tur är att alla dar är olika och att jag är van, det är bara att skratta
Ler. Sådana dar är väl underbara, Och inget verkat man kunna göra åt dem. Ha en fin och skön jul
Var rädda om varandra