Vit katt vid graven
För några månader sedan gick min sambos mamma bort..
När vi var på graven första gången och skulle sätta ner urnan fanns där denna helavita otroligt vackra katt.
Jag sa till sambon att "de kanske är din mamma" :)
När vi skulle åka därifrån följde den efter oss hela vägen till bilen.
För någon vecka sedan var sambon där igen (vi bor inte i samma stad så vi kan inte besöka graven så ofta), och då var katten där igen!!
Jag undrar, är det ett sammanträffande..?
Det finns ju förståss många gravar där, det kanske inte är oss kissen vill hälsa på…
Men vad tror ni, vad ser ni när ni tittar på katten? :-)
*putt*

Jag ser inget speciellt när jag titar på katten. Däremot är det vanligt att själarna kommer med en hälsning genom djur så visst kan det vara som du tror. känner du själv att det är så ska du lita på din egen känsla.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Denna katten kommer med budskap om kärlek och förlåtelse.
Känns som sambons mamma vill sträcka ut ehangenom katten och berätta att hon fortfarande älskar och minns honom.
En väldigt och ovanligt fin, vit katt. Helt seriös och allvarlig ser den ut. Något mystiskt är det med den.
Jag fick upp ordet Guide, så då lutar det åt Spirit eyes kommentar om kärlek och förlåtelse som jag upplever det.
Men jag är inget medium.
Ja, jag måste hålla med…om att nåt speciellt är det med katten. Vad var din egen känsla? Jag tycker att du ska lita till den. Jag är övertygad om att du fick en känsla själv när du mötte katten. Du behöver inte skriva om den här. Men jag kan bara säga att du ska lita till den.