Grön/vit jul?
_Här i Stockholm lyser snön med sin frånvaro. Är det någon som har snö? Hoppet om att få snö till julafton är inte speciellt stort. Men, men huvudsaken är att julen fylls med kärlek till oss alla.
Kram
Anne Mari_

Här har vi snö men tyvärr så smälter den mer och mer för varje dag nu men jag hoppas att det finns tillräckligt kvar på julafton så att det är vitt ute, men det bör det vara. Om det kommer mer snö så ska jag skicka över till dig, då startar jag snökanonen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Härligt, då kanske jag kan se framemot lite snö i jul.

#2 Yes, nu hoppas vi på mer snö 
Elisabeth
Jag gillar ju hammarby så den får vara grön/ vit!!! 
Fast måste erkänna att jag längtar til norrbotten, Till Åkerholmen, mellan Boden & Älvsbyn… Dit vill jag…
Här uppe i Skellefteå är det bortregnat, smält och grönt.
Vi har verkligen lyckats (för)störa naturens gång med vår sinnessjuka civilisation :(
Sorgens bligar jag ut över nejderna, tar fram trumman och ska nog fixa en deal med han där Bore i år igen. Jag brukar lyckas… isf skickar jag litt åt dig med Elisbaeth, du är ju int så långt undan :)
#5 Här i Sollefteå har vi snö!? Och det är 30 mil söder om Skellefteå! Dessutom snart nere i 10 minus. Upp o nervända världen trumman..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Karlskoga fick sin första snö för ett par dagar sedan så vi har nog hela 3-4 mm ingen skottning ännu med andra ord 
Norra Uppland. Fryset så att det ser ut som snö….

här snöar det lite lätt nu..se om det får ligga kvar..men mina vänner nu blir det sängen för min del..men vi hörs i morgon igen..kram o godnatt…sov gott o dröm vackra drömmar..för det hoppas att jag kommer att göra
NATTI NATTI!!!!!
Sov Gott nu, har du tur kanske du får träffa Julbocken *skrattar*
I Eskilstuna, Skiftinge där bor jag och där finns inget snö alls

#11 Min son, hans kusin och en av mina systrar med 3 barn bor i Sahl-Skiftinge :) Pratade med dom idag och dom önskar också snö i jul :)
Elisabeth

-Frost! Här i min del av Västergötland, är det det rimfrost på barmarken och i träden! -Så vackert! :)