Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterböckerfilmtips
Läst 1291 ggr
april4
0

Bok

Jag fick låna en bok av min syster som heter" Vi är inte ensamma" skriven av Birgit Sandemo. Ju mer jag läser ju intressantare blir boken. Nån fler som läst den? Synpunkter!!

BranDuir
0

Margit Sandemo  skriver bra….vi är inte ensamma är ju inte den bästa, Sagan om Isfolket är en mycket bra serie hon skrivit!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

monkam
0

Jag har oxå läst den boken och jag tyckte mycket omden

Nemi69
0

Margit Sandemos Sagan om Isfolket var en serie jag föjde slaviskt när den kom ut. Älskade den! Har den, hela serien, nu undanstoppad i en stor flyttlåda nånstans på vinden. Ska nog ta och läsa om dem. Var nog 10 -15 år sen sist! Har även Vi är inte ensamma, som jag köpte då när den kom ut. Just då kändes den väldigt inspirerande, kommer jag ihåg! Ska ta och läsa om den oxå, tror jag, kommer ju inte riktigt ihåg den nu…så kan jag komma med synpunkter efteråt! Glad

NinaB
0

Hei.isfolket slutar inte der, den fortsätter med Häxmästaren och solens rike.

Beste serien jag någon gång har lest.

Den er värd att lesa flera gånger.

Skulle önska den kom ut som e book.

Varma tankar åt er alla

Pia-F
0

Jag har haft "vi är inte ensamma"..en jättebra bok av en underbar författare. Jag gav bort den till min äldsta son men har funderat på att köpa den igen.

Sagan om isfolket är helt suverän, likaså Häxmästaren…Ljusets rike har jag inte läst ännu.

Det var så länge sedan som jag läste de andra, så jag tänkte börja från början och läsa rubbet i en följd. Det var dessutom böcker jag lånat, så nu  håller jag på och köper upp dem själv, men har bara de 10 första om Isfolket ännu.

Stormhatt
0

Har läst den, den är bra och intressant. Första gången jag hörde talas om "hjälpare" och många pusselbitar föll på plats.

Tiia
0

Jag har läst sagan om isfolket ..hmm.3 ggrGenerad

Häxmästaren som kommer därefter är jättebra,också Ljusets rike

Vi är inte ensamma är bra den med.

Nåt som också är bra är böckerna av Saga Borg

det är en serie om Jarastavens vandring,den är  sååå bra

Helenasharmoni
0

Jag har läst den och tycker mycket om den.

Har också läst Sagan om isfolket och jag älskade den serien. Har hört att Häxmästaren och Ljusets rike inte ska vara lika bra. Men kommer nog att läsa dem också Glad

april4
0

Sagan om isfolket har jag oxå läst och tyckte mycket om dom. Häxmästaren och Solens rike skulle jag vilja läsa om jag får tag på dom. Kul och höra era åsikter.

susanne.s
0

Jag hörde på P1 en dag när jag körde från jobbet. Man intervjuade Margit Sandemo. Hon pratade just om sin bok Vi är inte ensamma som är en helt annan typ av bok än tex Isfolket, som är super bra. Vi är inte ensamma skulle på biblan klassas som en faktabok och stå under D medans Isfolket är en ren fiktion. Margit berättade att tack vare en gammal proffessor så uppdagades det att hon inte var galen utan synsk. Allt hon skriver om i boken är på riktigt som hon säger.

Neva
0

tusentack för alla tips, de här böckerna ska jag läsa.

Mitt bidrag till er alla är Sanaya Roman och hennes böcker. Finns tror jag fyra stycken om introduktion till channeling, affirmationer, creating…

Jag älskar dem o kan läsa om o om igen

april4
0

Tack för era synpunkter. Jättekul och höra vad ni tycker. "10 det är just det jag gillar, att det är på riktigt.

Lionadh
0

Jo jag har läst den, och tycker att övningarna i den är rätt bra. Att ta ut med pekare var din guide står t ex. Kul!

Många av hennes böcker är verkligen jättefina. Läs också serien om Isfolket. Bra sommarläsning!

Ha det  gott! Maud Lionadh

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

april4
0

"13, har läst alla böcker i serien Sagan om Isfolket. Jättebra var den.Skrattande

uskan
0

rekommenderar levande bilder från andevärlden skriven av mediumet lena rannehag helt underbar och lättläst bok,i min tunga julsorg så hjälper den mig  kram uskan-cattiz