VYKORT
5 med posten och 5 på datan.
God Jul Drutten !
Önskar Alma
2 St :-)

det är alltid kul med julkort..ja kort överhuvudet taget…ja som jag skrev fick jag ett jättefint julkort från galdragubben på datan..men det var i power point..så det gick inte att förra över denna..sen fick jag även ett fint julkort på posten från galdragubben…så detta kort står på hedersplatsen här..så alla ser det..kramilurisar på er
Ju fler jag får på datorn destå bättre!
Det är ett ENORMT slöseri mednaturresurser dessa förbenade julkort som ändå bara slängs (sparas av ett fåtal fanatiker) efter "högtiden".
Bryr man sig om naturen vägrar man julkort. Och ber snällt folk sluta skicka till en också.

hm alla har ju inte datorer.
Jag slutade skicka kort för flera år sedan, jag håller med trumman, slöseri med naturresurser samt att det kostar enorma summor. Tänk om alla skänkte pengarna till någon hjälporganisation
Jag har slutat skicka julkort för längesen. Har talat om för mina vänner att jag skickar inga. ringer hellre då!

Många äldre har inte dator eller förstår inte hur man använder de ens. Så de har fått julvykort av mig. De andra får julkort via mejl…

Jag har fått 7 kort i brevlådan ( jag fick med ett fint kort från galdragubben :) ) Sen har jag fått flera på mailen och mobilen. Jag blir jätteglad över alla kort oavsett var dom postas 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Mina mostrar & morbröder, fastrar fick julkort men kompisarna fick e-post.