Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 748 ggr
Spiriteye
0

Kärlek!

Vad är kärlek?

Vad är kärlek för Dig?

Kan man få och ge kärlek till vem och vad som helst?

Kärlek för mig är det viktigaste vi har.

Hur känner och tänker Du?

Amore Vincit Omnia

TantAlma
0

Kärlek för mig är något man ger, utan att förvänta sig något tillbaka. Kärlek är med andra ord en gåva.

[Hellas]
0

Kravlös kärlek är kärlek

SusanneStromstedt
0

Att bli älskad för den man är…

fru_L
0

Att respektera sig själv och andra oavsett bakgrund, vi är alla människor med samma behov.

JoJos
0

kärlek är inte något man får det är något man förtjänar

Hoppfull
0

Att älska och acceptera sig själv fullt ut, först då är man fri att möta och älska andra utan hinder, rädslor och bromsar.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ayena_old
0

När man älskar så upplever man kärlek, oavsett om det gäller en partner, ett barn, ett djur, naturen, en vän ………

Doris
0

När man ger kärlek så får man kärlek men man måste nog älska sig själv först för att kunna ge fullt ut. men man är nog alltid värd kärlek hur man än mår.

Allting är möjligt

drutten53
0

Kärlek..ja du det är mycket…men lukta på sitt nyfötta barn..är kärlek…sen sin käresta att ge o ta..är kärlek…lyssnat till en skön sång som ger glädje och harmoni är kärlek..sitta och titta på solnedgång och se norrsken och soluppgång med sin käresta..ja det finns mycket…kram

Tuva-Lena
0

Läs "Kärlekens lov" i Höga Visan. Otroligt vackert och så nära sanningen man kan komma: "Kärleken är tålig och mild.."

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

SoQte
0

Kärlek är när mina barn kramar om mig och och myser i min famn.

Kärlek ger jag när jag får hjälpa andra för att jag vill, inte för att jag måste.

Kärlek är omtanke och vänlighet..  kärlek är förlåtande och förstående.

Kärlek för mej är något gigantiskt uppfyllande inombords så att jag nästan tappar andan och mitt bröst fylls av sådan värme att det är som att jag lyfter från marken..

Spiriteye
0

Väldigt fina ord å känslor!! Tack för ditt inlägg!

Kram

Bybo
0

Så svårt (konstigt nog) Kärleken smärtar, men även läker…Hm… Jag känner den största kärleken från mina barn och även TILL dem….