Munay Ki
Hej jag ska gå o lära mig Munay Ki under våren. Munai-Ki utgörs av nio riter som syftar till att höja mänsklighetens medvetandenivå. Ordet munay betyder "Jag älskar Dig" eller "Var den Du är". Munai-Ki består av nio portaler som helar oss och transformerar vårt mänskliga energifält och förvandlar oss till homo luminous
Lite nyfiken på om nån gått igenom detta o kan dela med sig av sina erfarenheter. Det här kändes rätt för mig just nu och fördelen är att man när man gått igenom alla nio riterna kan sprida de vidare.
Rose
Låter lite som boken "Nionde insikten".
Är detta en liknande teori?
Ja, det är senaste flugan det där.
Business business.
Låter intressant och ser fram emot vad du själv tycker när du startat kursen 
Kram Carina

"1..Jag tänkte oxå på boken "den nionde insikten"
……och jag menade inget illa med min fråga undrade bara för att jag är intresserad.
Jag gillar bokens tankesätt om man skalar bort allt kommersiellt fast å andra sidan är det ju det som gör själva storyn.
Men själva tankarna kring boken och de olika stegen tilltalar mig.
Jag är nog allätare, gillar allt :-)
Kanske för att jag känner mig lite pånyttfödd!!

..jag tänkte eftersom jag nu läser boken "den nionde insikten" o har både guideboken o den tionde insikten..så undrar jag oxå om munay-ki bygger på samma?spännande o höra vad andra tycker!

Jag hittar inte nåt på hemsidan som visar att det är samma som i nionde insikten. Det jag gillade var att det här är något man kan sprida vidare…
#3# berättar när jag gått första steget…

Jag önskar dig lycka till med kursen Rose!
Den verkar intressant 
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack Elisabeth 
Jätteintressant, vi väntar med spänning på utvärdering :-)
Låter helt klart intressant! Lycka till med kursen Rose!! Kramiz 
Låter bra det Rose 

#2# Det är inte så dyrt, dessutom kan man sprida vidare helt gratis.
#10# Ja jag utvärderar…alltid bra att höra vad andra tycker.
kram Rose
Hej Rose!
När ska du gå kursen?
Nu hittade jag också lite mer material om munay ki när jag klickade på länkarna efter kurserna… Ska läsa lite mer och se vad det betyder :-)
Intressant att du ska gå den Rose 

#14# Vi ska gå en måndag i månaden fem gånger så får vi alla nio riterna. En helgkurs var dyrare så det här var ett bra alternativ. Ja det kändes som nåt positivt, Lilian som håller den föreläste om shamansk healing enligt Villoldo på föreningen. Hon kom in på Munay Ki och erbjöd sig att komma o hålla kurs i det.
kram Rose
Aha, det var intressant - jag hade trott att det skulle vara dyrare att gå fem måndagar änen helgkurs… men Lilian bor kanske hos er och har inte dessa långa resor som vissa måste göra…
Det ska bli intressant att höra dina berättelser från träffarna…
Kram Ricke

#16# Ja hon bor bara några kvarter från föreningen. Hittade väldigt olika priser på de här kurserna på nätet. Men att vi valt en kväll i månaden beror på att många inte har så mycket pengar. Man behöver inte betala de gånger man inte kan heller, vilket är bra. Men jag vill inte missa nåt. Så det gäller att hålla sig frisk.
kram Rose