Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 565 ggr
drutten53
0

#30 år#

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej vänner idag har det inte vart något kul..idag fria vi min ängels 30-årsdag på kyrkogården..vi samlade där önska en god dag..satt dit blommor o många ljus..så dagen har vi bara tagit det lungt..kevin började med i morse..gick fram till fotografit..titta på sin mamma..sa sakt dessa ord..grattis lilla mamma på din dag idag…hoppas gammelmormor o du hittar på något skoj där ni är..här blir det tomt..men tankarna ska gå till dig..vi ska fria din dag med engod smörgås och ny kokt julskinka på..GRATTIS lilla mamma vi saknar dig..glöm ej oss vi glömmer ej dig..vi ses men inte än…kram.vi kommer upp på julafton igen

EwaKristina
0

Drutten…En medkännande kram från mej till er..

Elisabeth-J
0

Kramar till Dig och din familj drutten!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Vintersaga]
0

Förstår att det varit en jobbig dag - men på något sätt var det en fin  sak ni gjorde! Jag tror inte så många skulle orkat fira en 30-årsdag på det viset - det berörde mig verkligen!
Kram Rickard

Vibeka
0

Åhhhhhhh mitt hjärta slår för er speciellt i dag…Många varma kramar till dig och din familj.

carina

drutten53
0

vintersaga vi firar fast hon inte är med oss här på det sätt vi vill..men hon är här en då..hoppas du förstår hur jag menar..samma julafton åker vi ditt firar lite där oxå..men blommor o ljus litet paket brukar det oxå bli…kramisar

Tack mina vänner…kramisar på er alla…

Erika-A
0

Tänker på dig drutten en sån här speciell dag som denna!!! Skickar massor av <-----kramar----->

[Vintersaga]
0

#5 - Jag förstår precis, så är det med alla våra kära på andra sidan. Något som är naturligt för oss - och som är glädjande mitt i all sorgen man kan känna.

Kram Rickard

drutten53
0

Småler jag du hon är med i alla samtal och skratt..mitt i sorgen och längtan o saknan..men livet måste gå vidare…nu vänner blir det att krypa till kojs..se om jag får någon sömn i natt..har ju värk i axel o nyckelbenet..så det är dåligt med sömn..kramisar o godnattisar på er vi ses i mörra eller hörs

kerstinw46
0

Känner med dig Men det var en vacker bild. Många kramar från mig

Thinka
0

Så fint ni gjort hos din dotter Drutten!

helenaK
0

Hej min vän…kramar till dig och din familj..jag vet hur det känns.Första julen för mig utan min älskade och barnen utan sin pappa hade ingen lust att göra nåt men har nu satt igång med lite julpyssel här hemma för barnens skull.har däremot bestämmt mig för att vara ensam i jul med min lilltjej eftersom dom andra ska fira med deras far denna jul.Vi ska gå till kyrkogården på morgonen och ha vårat speciella julfirande med ljus och blommor min lilltjej har ritat en sån fin teckning till sin pappa som vi ska lämna där.Sedan blir det lugnt och skönt  förhoppningsis, mina systrar och min mamma ringer hela tiden och vill ha hem mig till Uppsala men jag har sagt ifrån, inte i år..känns gans bra i alla fall.Kram och God Jul till er alla…