Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1125 ggr
Ayena_old
0

Elektriskt!

Igår när jag skulle stänga av TV:n så upplevde jag något mycket obehagligt, nämligen att jag kände av kraftfältet omkring TV:n. På ungefär 70 cm avstånd och närmare så kunde jag känna detta magnetiska fält! Det var som om jag hade ett eget kraftfält som sammansmälte med TVn:s. Det var en mycket obehaglig upplevelse!

Någon som kännt av liknande?

mimmizenobia
0

Det var troligtvis din aura som mötte Tv:s kraftfällt.Avståndet verkar stämma.Det kan kännas obehagligt och precis som du beskriver.Du kan ha blivit känsligare på senare tid.Om du tar handflatan vänd mot TV:n och går mot så kommer du att känna i handflatan när du når kraftfältet.Beroende på hur känslig du är blir avståndet därefter.Det kan kännas som stickningar i handen eller som en vindpust eller värme ,även kyla.Olika människor har olika sätt att känna av.

Hoppfull
0

hm….. jag känner ganska ofta av datorns strålningsfält… det kanske kan förklara detta!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

mimmizenobia
0

Det finns en mängd olika sätt att störa av strålningen på.Yttre avstörningsmodeller : typ  svarta bergskristaller avstörningsplattor,  magiska symboler,tickor från skogen.Huvudsaken att strålningen blir mindre tex när du känner med handen.

Inre modeller  som att skydda sig själv genom att stänga,men det finns här så många som kan beskriva tror jag.

mimmizenobia
0

Ha inte några foton på nära och kära på TV:n

Jag kan  förklara varför om någon är intresserad.

mariaef
0

#4 Jag vill gärna veta, mimmzenobia.

mimmizenobia
0

För många år sedan var jag med i ett gäng slagrutekunniga. Vi höll på med forskning i vad som händer med auran när människor utsätts för olika former av strålning.

Vad vi inte var beredda på var att när vi lade ett foto på en person i ett strålningsfällt fick det samma effekt på personens aura som om personen hade stått i strålningsfältet.

Vi fick alla samma resultat i blindtest

mariaef
0

#6 Det låter ju läskigt. Då gäller det väl datorer också, antar jag. Tack för att du ville ta dig tid att beskriva.

Maria

mimmizenobia
0

Fast det kanske bara gäller om man tänker på personen.Tänk alla kända personer vars bilder finns i alla tidningar.

mariaef
0

#8 Ja, jag kanske missuppfattade dig där. Skrattande

mimmizenobia
0

Nädå inte alls det var bara det att jag var för kortfattad.

Jag kommer ihåg en epison då en kille ville att jag skulle lägga en särskild sten på hans foto som skulle vara välgörande för honom.Den hade legat där ett par dagar och jag var i färd att hänga upp gardiner.Plötsligt ringer han och säger att det helt enkelt blivit omöjligt för honom att koncentrera sig.Han trodde att stenen kanske ramlat av.När jag sedan tittar efter hade jag tappat en gardinring i mässing på hans foto.Då jag plockade väck den blev allt lungt igen.

Ja …egendomligt . Mediala vill ju ofta ha ett foto på den de ska läsa av.

Ayena_old
0

Där finns ingenting ovanpå min TV. Det har jag aldrig pga ev brandrisk.

Idag märkte jag dock ingenting. Det måste ha varit speciellt igår.

#1 Vad kan jag göra om det händer igen? Det var verkligen obehagligt!