Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 591 ggr
thilda-
0

nån här inne?

Nån här inne som kan typ se framtiden bara genom en bild?? nyfiken :)

[Hellas]
0

Tror inte att den typen av konsultation görs över internet i ett forum men jag är inget medium så kanske har jag fel.

Elisabeth-J
0

Om man vill ha vägledning eller spå sig så får man ta kontakt med någon som gör det privat istället.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

thilda-
0

okej :)

thilda-
0

men det är bara små saker jag skulle vilja veta bara :) hehe :D
Typ om mina pållar och mitt "span" :D

[trumman]
0

PM skickat till dig.

Katrin38
0

Om man lägger upp sina bilder direkt, utan att först fråga, så är det många här som läser av bilder, Orber och hittar försvunna saker/personer/djur. Så hade du lagt upp bilder på dina hästar direkt hade säkert många redan hjälpt till. Nu verkar du ju inte behöva göra det, ser ju ut som du kanske får hjälp ändå.

Hoppas det går bra!

[trumman]
0

Japp, om du gör som #6 säger får du, kanske 10-12 olika svar (som, eftersom de är så olika, kan tolkas som gissningar) som du sedan kan bestämma vilken du tycker bäst om och följa just den tolkningen.

En underbar, nyandlig metod, eller hur? :)

thilda-
0

#6 Okej :) men det visste jag inte Generad jag bruka inte va inne här så ofta =)

thilda-
0

Berätta något om honom :)

Elisabeth-J
0

Man får inte lägga in bilder på andra personer. Jag upprepar än en gång att läsa reglerna här! Skulle du själv vilja att någon annan la in en bild på dig och vill att andra ska läsa av dig?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

#9 Nu skrattar jag lite högt *ler*. Jag var så övertygad om att slå upp en bild på en häst!!
Oj vad jag blev lurad *garvar*

thilda-
0

#10 min pojk ju :)
visste inte om reglerna! ber så mycket om ursäkt!

thilda-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

provar en gång till då men en bild på lilla jag då ;)