Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1091 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

Ett spöke?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kompis (som också är väldigt intresserad av övernaturligt) visade mig den här bilden som hon och en annan tjej tagit igår. Hon undrar vad det svarta i bakrunden kan vara. Det var inte hennes skugga, och det fanns inte med på något annat kort än det här. Jag ser att bilden är väldigt suddig, men det förklarar inte den svarta skuggan.
Är det ett spöke? Kan någon se eller känna vad det är?

Spiriteye
0

Ser ut som en nunna. Vet inte riktigt…

Kram SpiritEye

[TotemoOmoshiroi]
0

# 1 ja, lite åt det hållet. men man ser ju inget ansikte så det är svårt att avgöra om det verkligen är något.. Fundersam

MIRJAMI
0

Ojdå…man kan ju undra vad det där är…

[TotemoOmoshiroi]
0

#3 ja, jag har aldrig sett nått sånt förut..

TantAlma
0

Inte är det en skugga i alla fall.

Jag undrar lite vad de gjorde precis innan bilden togs. Då den väcker ett särskilt minne hos mig.

Jag ser ett ansikte i ljus skenet. *Titta där framför kåpan*.

Alma

[TotemoOmoshiroi]
0

# 5 vad som gjordes precis innan? Jag vet inte. jag var ju inte med dom just den här kvällen. Jag ska fråga henne!
Jag åtekommer!

[TotemoOmoshiroi]
0

# 5 okej, nu har jag frågat och hon svara att de gjorde sig i ordning och satt på golvet och åt godis, när den andra tjejen gick ut ur rummet tog Marris (hon på bilden) det här kortet. Oskyldig

Får man fråga vad det var för minne du kom att tänka på?

Tenshi
0

Läskig bild. Påminner om det jag fick med mig hem från er, TotemoOmoshiroi

[TotemoOmoshiroi]
0

# 8 var det ett sån mörk skugga du beskrev för mig, onesan?

Heda
0

Man ser att det är en riktig människa, man ser magen och jeansen, jeans märket.

Antagligen är det hennes kompis, dem kanske har lekt lite i pothoshop.

Det är min teori, kan inte se något övernaturligt alls med den bilden faktist.

madland_se
0

För att styrka det Heda just sa, jag fotograferar en hel del och om man experimenterar med slutartiden uppnår man samma effekt. Det vore grymt läckert om detta verkligen va en mörk vålnad men… Näe, jag tror inte det.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 10 # 11
jag kan försäkra er båda om att ingen av mina vänner är kapabla att "experimentera" fram en sån här skugga med hjälp av datorn! Så vitt jag vet har dom inte ens photoshop nån av dom!

Ni får tro vad ni vill, men jag kan garantera att det här inte är tillgjort. Det dök upp på det här kortet, inget annat dom tog, och dom har INTE lekt med photoshop!

# 10 Nu måste jag fråga hur sjutton du kan se ett jeansmärke där? vart tusan då? den andra tjejen var inte ens kvar i rummet när den här bilden togs, så nej, det är inte nån av dom två. 

Och bilden är INTE tillgjord!! Jag blir så irriterad när jag hör folk säga så om spökbilder!! Skrikandes

madland_se
0

"blir så irriterad när jag hör folk säga så om spökbilder!!"

Okej, där ser man.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 13 vad skulle dom överhuvudtaget tjäna på att fejka bilden?

zeretki
0

Jag tror inte det finns något övernaturligt med bilden, tyvärr. Något har blivit fel när bilden tagits.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 15 inte helt omöjligt. Tjejen som bor där påstår att hon inte lagt märke till något i huset övrigt.
bara konstigt att det blev sådär på bara ett kort. kanske blev nå strul med kameran då.

madland_se
0

#16 Blir du inte jävligt irriterad när folk skriver så längre, eller missuppfattade jag dig?

[TotemoOmoshiroi]
0

# 17 jag blir irriterad när folk påstår att bilderna är fejkade.
sen om det verkligen är något på bilden eller inte har jag själv svårt att avgöra, är därför jag la ut den här.

madland_se
0

#18 På så vis. Då vidhåller jag det jag skrev först: "Det vore grymt läckert om detta verkligen va en mörk vålnad men… Näe, jag tror inte det.".

[TotemoOmoshiroi]
0

# 19 fine. säger du det så.

Eiyra
0

Är det kameran hon håller i handen? Jag kan tänka mig att det kan uppstå lite underliga fenomen på bilden då det verkar som hon tagit bilden snett mot en spegel samtidigt som hon rört kameran när hon knäppt bilden. Samtidigt finns det en lampa i taket som reflekteras i spegeln.

Jag ser ingenting övernaturligt i bilden. För mig finns det för många andra orsaker det kan vara.

Heda
0

20# Hemskt tråkigt att du ska reagera så starkt, jag skrev bara vad jag tror, kan man inte ta andras åsikter kan man lika gärna lämna iFokus med det samma.

Du kan inte räkna med alla ska tro på en, även fall du vet att du har rätt så kommer det alltid finnas andra åsikter.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 22 klart jag reagerar starkt när ni dummar ner mig sådär.

tycker ni inte att det verkar vara något övernaturligt på bilden, så okej. det kan jag acceptera. men sen att hånfullt citera det jag skriver och säga att bilden är fejkad är inte sådär jätteroligt att läsa.

Heda
0

22# Jag citerade inte dig, det får du ta med den som gjorde det.

Jag säger bara att bilden inte är övernaturlig.

god jul=)

[TotemoOmoshiroi]
0

# 23 okej. Det är din åsikt.

madland_se
0

Jag skrev min ärliga åsikt, inte för att var nervärderande. Jag gav dig mitt perspektiv jämte andra gav sitt. Det var inte menat att göra dig varken upprörd eller ledsen.