Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1612 ggr
signemo
0

Blommor

VIssa gånger när jag sitter vid övernaturligt eller tänker på det på något sätt så framträder en rätt stark blomdoft. Kan det bero på att man är mer så kallat öppen då eller är det bara blommorna som håller på att vissnaSkrattande

Var rädda om varandra

signemo
0

puffar lite i tråden. det kanske är en dum fråga, men nån måste ställa dem också.

Var rädda om varandra

Erika-A
0

Jag tror att du har någon som gillar blommor som gått över till andevärlden typ mormor el farmor. Ser en äldre dam för mitt inre som gillade sina blommor. Ser typ Pelargoner i fönstret. Kan det vara något du känner igen? Känns också som den här personen sprider det i din närhet när du inte är för fokuserad utan bara sitter och surfar. Glad

signemo
0

Jo min farmor var väldigt förtjust i blommor. Hade en jättefin trädgård tycker jag. Gröna fingrar hade hon. Sen kan jag mycket väl tänka mig att hon skulle kunna sprida blomdoft omkring sig. Kanske för att sätta fart på mig om hon tycker jag sitter och slappar för mycket vid datornSkrattande  Min mormor har jag aldrig träffat , hon dog innan jag föddes. Så jag vet inte så mycket om henne. Skulle gärna vilja veta.

Var rädda om varandra

Erika-A
0

Då vet du när du känner blomdoften att hon är alldeles i din närhet och det är lite av hennes signum.
Ja, det går säkert att få kontakt med din mormor men vet du något om henne? Annars kan det ju vara lite svårt med bevis om man inte vet så att säga.

signemo
0

Erika. Vill min farmor mig något speciellt då eller är det för att kanske en liten påminnelse om att hon och andra finns fortfarande, fast inte så vi ser dem.

Var rädda om varandra

Erika-A
0

Känner bara att hon är glad för din skull! Hon tycker nog att du borde ägna tid åt dina egna blommor *skrattar* hmmm!

Hon vill nog bara bekräfta att hon är runt dig och är med! Glad

signemo
0

Skrattande Stämmer precis med mina blommor

Var rädda om varandra

signemo
0

en sak till. Hon har födelsedag idag

Var rädda om varandra

camecat
0

Jag har också börjat känna en jättenärvaro sedan jag började smygläsa :)  här på övernaturligt.

Har varit hyfsat lugnt i denna lgh annars men senaste 2-3 veckorna har det varit starka känslor så gott som varje dag. Så pass att man knappt vågar titta åt vissa håll ibland för man förväntar sig att det ska stå någon där. Ibland är det så nära att man nästan får "lock" i örat på den sidan det känns.

Stjäl jag energier från er omedvetet eller håller jag på att öppna mig egen efter att ha varit stängd i många år?

*vill inte vara en tjuv*

Mvh

Camecat

Erika-A
0

#8 Då förstår jag att hon är hos dig Glad. Du får sjunga en "ha den äran" till henne och se vad du får till svar*ler*
Dessutom betyder oftast blommor från andevärlden att det är en födelsedag eller bemärkelsedag. Hon valde ju rätt tema i alla avseenden din farmor.

signemo
0

Då var det dags för farmor (blommor igen). Håller på att städa och så kikar jag vid ön lite då och då. Satt och lade ett dataspel. Kanske sa min kära farmor till mig att tillbaka till julpysslet nu lilla fröken. SkrattandeBorde nog skärma av mig lite och stänga av datorn och bara gå och greja och tänka på inget. ( Hur nu det skulle gå till)

Var rädda om varandra

Elisabeth-J
0

Här hittar du medium: Mediumlista

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

signemo
0

Tack Elisabeth om det var till mig. Men jag har  haft en telefonsittning. Och du Erika. Jag är ju lite tokig ,så jag gick omkring och sjöng Ja må hon leva på hennes födelsedagSkrattande.

Sen funderar jag redan nu på om jag skall göra en ny sittning längre fram. Jag är fortfarande nyfiken som du vet.

Kram på er

Var rädda om varandra

signemo
0

Hej igen. Som ni märker är jag Ön beroende. Finns det bot tro.

Vid sittningen och från ett annat svar jag fått här, skall jag inte fundera eller oroa mig så mycket för framtiden. Vad det gäller fundera överlag på ön, farmor mormor min vännina , julmat, verkar jag köra rally i huvudet. Här funderas på både det ena och det andra. Fast jag funderar och städar till skön rogivande musik.Skrattande

Var rädda om varandra

Erika-A
0

#14 något botemedel finns nog kanske inte mot beroende på ÖN..jo jag vet hårdiskkrash på datorn! Fot i munnnenSkrattande

signemo
0

Tror du, gubben minSkrattande är datatekniker.

Var rädda om varandra

Erika-A
0

#16 jasså då bet inte den nä…inte så länge iallafall…!

signemo
0

Nej det är väl svårt att få tyst på mig här. Gomorron förresten. Hoppas alla som kikar in här får en bra dag. Vi får se vad dagen har att erbjuda

Var rädda om varandra