Hej alla goa människor!
Jag har nu också tagit steget hit in efter att ha suttit och läst på forumet i ett par månader, ni verkar alla så goa här så jag kunde inte låte bli….*L*
Är inte själv medial (tror jag) men har ett enormt intresse och har även i min ungdom varit med om ett par saker, men vad som just idag gjorde att jag kände mig….ja jag kan helt enkelt säga kallad att registrera mig är att sven-g har en hund vid sin sida och jag känner att jag bara måste kolla upp det……jag miste min älskade schäfer för ca 7 veckor sen, han insjuknade hastigt och vi hann inte fram till veterinären, så här är det tårar varje dag och jag vill verkligen tro att vi har ett liv efter detta och lever ett fridfullt liv på andra sidan så jag får träffa honom igen ….men jag är inte 100 % övertygad än så bearbeta mig gärna….*L*

Väkommen hit! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

välkommen in hitt…bättre sent en aldrig brukar det hetta…ha en bra 3-adventkväll…kram
Välkommen till oss på ÖN 
Välkommen hit till oss på ÖN!
Hoppas du får många trevliga å roliga möten här med människorna och andarna!
Kram SpiritEye
Välkommen hit Shannon! :-)

Hjärtligt Välkommen, Shannon
Här är gott att vara!!!

Varmt välkommen hit till oss!kram

Välkommen till ÖN!
Hoppas du ska trivas med oss…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Så synd att jag ej kunde hjälpa dig, men jag hoppas du får kontakt med den någon gång. Jag lät datorn stå inloggad när jag gorde risalamalta med mycket grädde vaniljsocker och vanligt socker. Det bibehåller min fina putande mage. När jag kom till övervåningen var den väck.

Välkommen hit Shannon.

Välkommen :)

sven-g skicka lite risalamalta till mig det är ju såååågott

Hoppas du blir glad och inspirerad av att vara här!
//Mjukna

Välkommen 

Välkommen
Tack alla…..här känner man sig verkligen välkommen….*L* och det här ska bli spännande och jag kommer säkert också att ställa en massa dumma frågor "det man inte vet måste man ta reda på", men jag är bara sån…. (född nyfiken) *L*

Hej & välkommen!
Jag vill också säga att jag beklagar att du har mist din schäfer.
Välkommen hit, jag beklagar din sorg. Hoppas du ska trivas hos oss…
Välkommen hit
Ännu en gång måste jag tacka för att man blir så välkommen här, kan ju inte bara strunta i dom senast….*L*
Och det är beklagligt att min hund inte fick leva längre, han var bara 6 år så sorgen är stor och det är svårt att acceptera. Kanske att det varit lättare om man vetat vad han dog av men försäkringsbolaget hade "studiedag" så ingen kunde besluta om obduction, men just då kände jag att det var lika bra, jag ville inte att nån skulle skära in honom.