Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 407 ggr
Qviq
0

Dörren

Idag var jag i vetlanda en sväng för att hälsa på min svåger i hans nya lägenhet. Han bestämer sig för att följa med oss hem. När vi kommit en bit kommer jag på att jag glömt något hemma hos han så vi vänder tillbaka. Går upp och hämtar saken och går ner igen. Då frågar han om jag låste efter mej och jag säger ja. Då berättar han att man inte ska lita på den dörren för han har varit med om att 4 gånger under den korta tiden han bott där så har han varit helt säker på att han låst dörren men när han vaknar har den varit öppen. Sedan berättar han att han hade en vän på besök förra veckan som sov över. Mitt i natten vaknade vännen av att han blev utputtad från sängen…

"Chaos is a friend of mine."

felixifokus
0

Verkar jobbigt att bo där Räcka ut tungan

MIRJAMI
0

Vad häftit men jobbigt nog samtidigt att inte få ha dörren låst…Tur att det inte är hemma hos mig.

Vad trodde din svåger att det var när dörren var upplåst….hade han någon förklaring till det???

Qviq
0

Första gången han märkte att den va upplåst så trodde han att han bara drömt att han låst den, men när det gjorde så flera gånger så började att tro på något annat. Han är mer än sådan som inte tror på övernaturligt men är rädd för det….

"Chaos is a friend of mine."