Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1238 ggr
Elisabeth-J
0

Spökar i datorn

Alldeles nyligen gick jag ifrån datorn till ett annat rum, då hör jag en mansröst som pratar. Jag lyssnar och undrar vad eller vem det är, det låter som som en radio har satt igång. Jag kommer till köket och upptäcker att ljudet kommer från datorn. Den enda sida jag har öppen är ÖN. Det är en mansröst som läser om Alfons Åberg och Mollgan! Jag kollar i datorn var det kommer ifrån men det finns inget annat öppet och i datorn har jag inga Alfonssagor.

Någon som vill att jag ska fortsätta mitt projekt om barn och låtsaskompisar kanske? Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

wolfie
0

Nämen så mysigt Elisabeth!Klart du ska fortsätta!Det uppskattas ju tydligen!Skrattande

skruttan31
0

coolt.. men jag hade nog skrämts ihjäl,, Förvånad

Opal
0

Du ska fortsätta med det du har börjat med. Det kommer att bli bra. Tänk om du kunde skriva en liten artikel om låtsaskompisar. Minns så väl att jag hade flera när jag var liten, lekte och satt och pratade i ring.

TantAlma
0

Det låter som du borde det *skratt*.

En tanke går till GaldraOskyldig i förbi farten när jag läste dina rader och plötsligt känner jag mig lite allvarligare. Läste någon tråd att hon utlovat ett och annat spratt.

Så oavsett om det är hon eller inte är det uppenbarligen dags att jobba vidare… Någon vill det. Och nu blev jag nyfiken igen!!!

Kram

Alma

signemo
0

Kan inte låta bli att le. Riktigt hör sagan om Alfons och hemlige Målgan. Har ju läst den själv för barna. Du har nog en massa goa vänner som puffar på dig lite framåt och skojar med dig. Du har säkert träffat en del på dina sittningar..

Det kanske betyder att du skall sätta dig ner vid Ön med hemliga kompisarSkrattande

Var rädda om varandra

galdra
0

Ooops! Helt plötsligt kom Galdragubben in, jag skrev ju senast att jag har kollen på Er!

Kan vara Galdra, hon älskade Alfons(och kanske oxå Björn Gustavsson).

Hos mig har hon inte visat sig efter begravningen (vad jag vet).

Sköt om Er! Kram!

Elisabeth-J
0

Ja du Kay, jag tänkte på henne strax innan det här hände så visst är det hon som vill berätta att jag ska fortsätta Glad
Då ska du se att hon nu är redo att busa igen så snart busar nog datorn hos dig också Glad

Kram!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

wolfie
0

Oj va ja hoppade till när jag såg galdras ansikte!!Förvånad..ja då har du förklaringen Elisabeth!kram på er

drutten53
0

småler…nu åt KAY..jag hade fått en inlägg i gästboken..jag öppnar det..då står det..(nyss skrev Galdra ett inlägg i din gästboken)..jag lovar er att jag haja till.. hjärta slog volter..men såg sen att det var från Kay..så nog skrämmde KAY mig rejält…kram

Thinka
0

Jag reagerade också på Galdras bild tänkte att oj vad är det som händer nu! Sen tänkte jag att nån kapat fotot, innan jag läste inlägget från Kay.

Ja du Elisabeth det är nog helt klart så att du ska fortsätta ett klart och tydligt Tecken var det.

MIRJAMI
0

Vad Häftit. Hemma hos min kollega så händer det lite då och då underliga saker med deras data, teeve och cd-spelare…