Nån som busar...
Måste bara dela med mig. När jag la mig igårkväll, så la jag mina kläder vid fotändan på sängen. Döm om min förvåning när kläderna låg på golvet framför mina fötter när jag klev upp. kanske nån som vill busa igen.

Kanske någon som ville att du skulle hoppa i kläderna snabbt när du vaknade? 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

vad häftigt =D
#1 "asg"tycker dom kanske att jag är slö på morron. Jag skulle gärna dra mig en halvtimme extra varje morron, men det går inte för sig.

Du kan inte ha sparkat ner dem själv då?
Jag vill också ha ett husspöke! ;-)
#4. Nej jag kan inte ha sparkat ner dom. Dom låg för långt ifrån mig på andra sidan. Ponerar att jag skulle ha sparkat ner dom, men hur skulle jag ha fått dom runt hörnet och där dom låg, när jag klev upp. Helt omöjligt.

#5, hehe, vad häftigt i såfall! Har du varit med om det förut?
Jadå. En gång så klädde jag av mig i hallen för att hoppa in i duschen. Tänkte ta reda på kläderna senare. När jag gjorde det sen så hade ena strumpan försvunnit. Den hittade jag långt senare längst upp i hörnet i hatthyllan. Nu är jag så kort att jag inte når dit utan att ställa mig på en stol. Hittade strumpan vid storstädning.
en det är ju sjlvklart, du har väl rört dig på natten och puttat till kläderna så dom åkt ner helt enkelt
Nej det är inte möjligt. Kläderna är flyttade runt sängen, så det tror jag inte på.
hmmmm…med lite oskyldigt (man ack så förargligt) småbus av detta slag tänker jag genast på småfolk….de brukar kunna gömma saker och just lagom innan man blir galen i letandet så kommer grejerna fram igen….
De gillar att ha lite kul, bara…
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jaha sorry då
Hej mormor!! När vi sov då hörde jag, att nån var i köket och jag kände att nån som gick genom mig när jag skulle gå på toan…
Jag tycker det är läskigt… :(
Japp!!! Det är nån som busar med dig mormor…
en liknande sak hände mej i fjol sommar i garaget, ett munstycke som alltid satt i en hållare på dammsugaren, letade som en tok i hela garaget, men fick ge upp städningen av bilen den dagen. ett par dagar senare kommer jag dit igen, munstycket sitter där det brukar, ingen, absolut INGEN har varit där under tiden, ingen annan som har nyckel dit i alla fall…
Kanske lånade de dina kläder under tiden du sov….men glömde lägga de tillbaka på samma ställe igen..