Tro på pendel ?!
När jag varit gravid innan har jag amvänt min vigselring och ett hårstrå som pendel och kollat könet på bebis :P
Första visade Pojke och de kom ut en pojke.
Andra gången visade de pojke, stannade upp och visade pojke igen.
2 veckor efter va jag på UL och väntade tvillingar 
Ut kom 2 pojkar.
Nuuu har jag varit på ultra ljud ganska tidigt kan väll ha vatt i vecka 15 och de såg ut som en pojke. BM sa inget om de. varken sa emot eller bekräftade. Gjorde med en pendel och de visade pojke.
Nu kom min mamma hem till mig. Hon använde sin pendel och frågade snällt om de va en pojke eller flicka.
De snurrar nästan ur handen på henne.
Hon frågade en gång till och sa att är de en flicka vill jag att du snurrar och är de en pojke att du vaggar.
Den snurrade igen fort och bestämmt.
Eftersom jag är så säker på en pojke testade vi nästa dag igen.
Och den snurrade starkt och bestämmt igen.
Med mina killar har den vaggat.
Ska inte göra fler UL de är snart dax för förlossning hoppas jag ;)
Ska bli så spännande att se vad de är :D
Har ofs köpt pojk kläder och gjort ett pojkrum *asg*
Me de är juh inget maninte kan ändra på. HAHA!
Jag vill juh ha en till pojke, men de skulle vara spännande med en tjej. Lägger upp ett foto på magen sen när de funkar.
Denna graviditeten skiljer sig från dom andra på alla sätt.

Hej, jag har oxå tvillingar. Mina är drygt 1 år och 7 månader. Har även två barn till. Hur som helst så provade jag pendeln jag med när jag väntade tvillingarna.. för jag ville så gärna ha en flicka. Hade två pojkar innan.. hur som heslt så visade pendeln mig att jag skulle få en pojke o en flicka.. Mycket riktigt så vart det. Kram kram

Vad spännande 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har bara provat pendel lite grann, enkla frågor, och jag försökte verkligen skärpa mig och stänga mitt undermedvetna. Och den svarade rätt på de frågor jag ställde..
Lycka till med bebisen, och som du säger - ett rum är enkelt att göra om igen.