KRAMDUVOR
Hej mina vänner här..ville bara ge er in KRAM..vi behöver dom då och då..för att livet ska gå vidare…Öppna nu era fönster så mina duvor kommer in till er alla..KRAMILIKRAMULIUSKRAM

Åhhh du e för go.. snor till mig en kram direkt,, 

Stor Kram tillbaka!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack så mkt min vän!
Sänder en stor kram tillbaka till dig
KRAAAM
SPiritEye

En stor kram till dig drutten -lurifax e du ju… 
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Från mig kommer det också ett flax med duvor!!! Kram

*gapskratt* Sorry!!!! Tänkte för mycket på dig min sköna!!!

här skrattas det inte iallafall..får ju för tusan ta fram pannkaks-spaden och skrapa dän skiten ju…det har ju frysigt fast…men vad gör det..tar och sätter på pingvinskivan och tar en sväng om här med mina pingvinvänner…kramelingpingvinskram..nu du kommer det brännas fet här..efter denna dans..pingvindans går ju med glans.. sen beror det på om man sen kommer i balans och sans..tar även fram min lans..kram

Fjäderkramar tillbaka…
Ska försöka krama försiktigt! *Ler* Varma kramar tillbaka till dig Druttan 

#8 Oj!! Jaha…de var för ivriga….Har du fått bort skiten Druttan? Kraaaam….

bybo nog fick jag både ta i o skrapa..men med pingvindansen så gick det med ett hu…så nu är dom rena o fina igen..slängde även ihop en snabb sockerkaka på 8 minuter i går kväll..så min dag blir då att ta det lungt..jaja om du inte tänker sända dessa igen förstås..men då vännen..vet jag inte vad jag gör..sänder väl då min kära vän som jag skaffa i Thailand till dig..här kommer han smygandes ..kramikramilurisa..så det är bäst du passar dig bybo

Tackar! Skickar en stor kram tillbaka! 

kramiga kalle kramas tillbaka *ler glatt* *ser kramig ut * fniss *skrattar*