Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 582 ggr
Celia
0

Tolka bilder?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*nyfiken igen* 

Hur läser ni av bilder - är det något som poppar upp i huvudet på er, får ni en speciell känsla/bild eller kommer det någon och talar till er?

Jag är jättenyfiken på hur en del slår huvudet på spiken direkt, medan andra är mindre lyckosamma en del gånger. Hur fungerar det?

Kan någon säga något om det här huset t ex? Hur det är där idag och hur det har varit där tidigare, kanske för många herrans år sedan? När är det ursprungligen byggt, har det hänt något efter det osv.

Någon som vill och har tid att testa?

Mvh, Cecilia

Happyspirit
0

Jag testar nu när jag ändå är igångFlört Det första jag tänker på är hästar. Jag känner också en stark anknytning till utlandet. Som om man har ett hus eller hem till i något annat land eller om man precis har kommit hem. Jag ser catering, och företagande. En hel del tonåringar ser jag också. som en samlingspunkt för några tonåringar. Jag känner också av en kvinna i andevärlden som varit mycket betydelsefull för familjen som är med och vakar och ordnar i huset speciellt på övervåningen. Alltså en släkting är kvinnan och hon är fortfarande kvar och fixar som hon gjorde i livet, eftersom hon var mycket mån om familjen. Någon vet och har kontakt med den här kvinnan av de som bor i huset. Japp så lite snabbtFlört

Celia
0

1000 tack, jag ska tänka lite på det som skrivets. En del kände jag inte till och måste kolla. Lovar att återkomma!

Här är 'samma' hus några år tidigare. Den bilden kanske talar till fler härinne? Men hur tusan gör ni? Fundersam

Celia
0

Underligt, det går inte att bifoga bilden trots flera försök… testar igen.

Sol-Angelica
0

Det är ju ofta en fråga om att man ska kunna om tolka den infon man får,och det är ju inte varje gång som man gör det helt rätt,jo det kommer som bilder,ord ,m,.m.

Pehpsii
0

Jag får en bild av blåst och skyfall, en riktig regnstorm. Men ingen negativ känsla, snarare positiv.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Happyspirit
0

Celia, du undrar hur vi gör va?? Vi fantiserar i grundenFlört Men egentligen kan man inte få upp så mycket saker i fantasi bara. eller hur.Oskyldig

Nåja, om du börjar med att fantisera och skriver precis allt som kommer fram i bilder och i din tanke så är du en bra bit på väg. Sen kommer du, om du får feedback lära dig vad som är intuition och vad som är din egen hjärna.Flört Det är ett finlir som du förstår. Och att man dessutom lär sig att lita på sin egen känsla. Och av träning och erfarenhet lär man sig vad som är vad!Skrattande Så om du vill träna själv. Börja med dem du får feedback av. Och skriv ner dina tankar och känslor bara, utan att blanda in intellektet.Försök att lämna bort ditt analytiska tänkande och gå bara på känslan och framför allt LITA på den. Du kommer att bli lika överasskad varje gång det fungerar. Det krävs Träning och åter Träning och Träning igen. Och en styrka och tillit till sig själv och ett stort MOD att våga skriva det man får upp.

Kram och Lycka Till Vännen Räcka ut tungan

Godisnalle_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som känner Något i denna bilden? Fast den blev väldigt dålig :(

loreena
0

Läser inga andra inlägg före. Där har nog avrit hästar.

Celia
0

Tack till samtliga. Jag ska försöka berätta lite om mina tankar kring vad ni såg i bilderna.

#4 - jag misstänkte att det kunde vara något åt det hållet. Det är riktigt spännande oavsett om alla inte ser samma saker :)

#5 - ja det kan jag lova - att när det regnar och stormar här, så är det katastrof. Då stannar man inne!

#6 - tack för den utförliga beskrivningen. Jag tror att jag ska göra några försök med några vänner :)

Ang. tolkningarna i #1:

Vi köpte av en f.d. mjölkbonde som haft kor här i över 30 år, men huset är flera hundra år gammalt och här har säkerligen funnits hästar någon gång.

Min son har funderat i olika banor om stallet. Att han vill köra en egen firma där jämte min och han är utbildad inom restaurang, så catering kanske tillhör framtiden ;)
Själv har jag haft funderingar om att öppna upp för barn som behöver stöd, men de ungdomar du ser är säkert sonen och alla hans kompisar. De kan bli rätt många ibland.

När mjölkbonden och hans fru sålde och flyttade, så levde inte frun så länge därefter. Det skulle kunna vara henne som du ser, men hon har ingen koppling till oss på något vis. Jag har inte heller märkt av något speciellt däruppe.

Jag får dofter från andra sidan från ett håll och sen har en annan gett råd via melodier från en 'speldosa' (som inte alls är en speldosa egentligen). Sonen trodde jag var galen när jag berättade att jag fick lägga den under täcket för att den skulle tystna. Men nu har han själv hört den - så nu skrattar han inte åt mig längre :)

Stora kramar och tack allesammans, det var roligt att få lite respons :)

Mvh, Cecilia

Celia
0

Istället för att starta upp ngt nytt så fortsätter jag här.

Kan man be om en länk till en byggnad, eller är vi bara länkade med levande ting?

Kram, Cecilia

Tiia
0

Jag hade helt missat denhär tråden.

hmm….jag fick in en kvinna,en ung kvinna i vit gammaldags klädsel med lång kjol

sen börjanav ett ord eller namn Mart…..

en känsla av kor

instängdhet,fast det finns gott om plats

en liten flicka i flätor som leker i vänstra hörnet

veet inte om detta är till nån nytta,men jag övar mig fram