Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 2812 ggr
monkam
0

orber

På Lördag morgon när jag satt för att dra dagens Zen kort,såg jag med blotta ögat en orb den var grön och liksom pulserade framför mitt ansikte.i förrgår när jag var på toa såg jag en liten blå orb på toadörren.

Vet någon om varför de har olika färger är det någon betydelse med färg

TantAlma
0

Jag kan tänka mig , så jag vet inte men att de kanske hör ihop med aurans färger. Så om orben är en ängel i andligt format och färgen är Grön så är det Rafael ,Mikael Blå, Gabriel vit eller guld och Uriel orange . Men det är en gissning från min sida. Jag har nämligen läst att det är deras färger  och sken.

drutten53
0

såg på motell en gång förra vecka..sylvia brow var där..hon sa att blå/vit Orber är en ängel..dom har den färgen…kram

monkam
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag lyckats fånga Orber hemma hos mig på foto dessa var i vardagsrummet.

monkam
0

mera

monkam
0

hmm det blev visst 2 samma nu kommer nästa

Celia
0

Ser ut som bilder tagna inifrån, ut genom ett fönster och ner på marken där det finns gångplattor kantat av gräs. Det har uppenbarlien regnat, det syns på plattorna - och "orberna" som syns är regnet som droppformats på utsidan av fönsterrutan :)

drutten53
0

men kolla in hennes bild på inlägg 5..där ser ni något rosa som har kommit med en fart..sen ser man ett ansikte i överkanten vid rosa tar slut…kram

Celia
0

Kanske kärleken från den döda näbbmus eller fågel som ser ut att ligga utanför? :)

SilverTail
0

eller en gardin som speglar sig i fönstret….

monkam
0

fotona är tagna inifrån och ut,men det har inte regnat och jag har vita gardiner i mitt fönster. näbbmusen som ligger där på plattorna kom katten med och gav till mig men jag ville inte ha den inne så därför kastade jag ut den och tänkte fota den det var min katts första byte hon kommit med.

monkam
0

en till