LaxTons museet
Tänkte dela med mig av min och min sambos upplevelse på LaxTons museet.
Redan när vi gick in i butiken kände vi av den speciella spänningen/energin som finns i lokalerna.
Först kommer vi till spegelhallen och där blir min sambo fast, Det är som att dom drar henne till sig och hon kan inte låta bli att gå tillbaka flera gånger
under våran vistelse. Jag tar första steget in i Borgvattnets rum och där är energin riktigt påtaglig och man känner en stor tyngd i hela kroppen och som att det går ett elektrisk fält i hela kroppen.
Jag dras direkt åt det bortre hörnet och får känna min första beröring, först vid handleden och sen ett kraftigt tryck emot armen. Inte långt efter det så börjar det brännas mitt i mina handflator.
Känslan i rummet är svårt att förklara med ord utan måste upplevas på plats.
Vi går vidare in till dockrummet, Självklart så kan vi inte låta bli att sätta oss och stirra djupt in i ögonen på dockan i stolen(hon som sägs kunna gå), Och vi båda upplevde det som att hon sneglade fort med blicken åt sidan,
Vidare går vi över till Agatha och jag hukar mig ner för att prata med henne, Får då känslan att hon hånler åt mig.
Nästa upplevelse var vid Svenska väsen väggen där jag tydligt känner en varm vind träffa mitt ansikte, Som att någon står och blåser rakt på mig, Var riktigt häftigt.
När vi väl ska åka hem och sätter oss i bilen ser min sambo ett stort brännmärke på min halls som bara blir större och större.
Detta var en riktigt trevlig tur till LaxTon och museet som jag varmt kan rekommendera.
Nu blir det vila för kroppen är helt dränerad