Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Läst 249 ggr
Four_
0

Hjälp av medium

Hej! Jag hade verkligen behövt hjälp av ett medium. Då jag har en väldigt, väldigt nära som har gått bort. Jag känner att jag behöver få veta om han finns kvar nånstans, eller ja vad som helst… Det hade gett ett stort lugn i hjärtat och kanske hjälpt mig att hantera sorgen lättare.

Finns det någon vänlig själ där ute som känner att dem kan vara till hjälp? Jag skulle vara evigt tacksam ♥️

[sekler]
6

Beklagar din stora sorg Four_ ❤️

Och ja visst finns dom med oss tro mig jag vet vad jag talar om även om jag inte gör sånt här via forum så våga lita på att dina nära och kära finns intill dig och stöttar dig i både sorg och glädje.

Det här med sorg är något väldigt viktigt när vi förlorat någon nära att låta den ha sin tid och gång den går inte att skynda på eller minskas genom ett medium så låt sorgen få ta plats och tillåt alla tankar och känslor få komma fram och ut det är en sån viktig ventil som helar och hjälper oss framåt när vi känner tyngden av någon som lämnat oss i jordelivet.

Det är en ventil som vi behöver för stänger vi in känslorna då mår vi dåligt så ut med dom och bara låt dom få komma för det är på det viset som vi läker och med tiden kan gå vidare med våra liv.

Jag har några funderingar som jag vill bolla med dig eller rättare sagt tankar och frågor som du kan ställa dig själv som du inte behöver svara på till mig utan helt till dig själv och som i sin tur kan ger svar till dig personligen på att din nära finns i din närhet.

Kommer spontana tankar på personen när du minst anar det ? då är han eller hon där och vill få dig att se att personen fortfarande finns och är med dig.

Kan du känna kyla eller luft som drar förbi helt utan förklaring så som öppna fönster eller drag från något håll ? det här är ett av många sätt för dom på andra sidan att visa dom är med oss.

Dofter eller smaker , finns en doft eller smak som du känner igen med personen som nu efter övergången till andra sidan som du kan känna ? åter ett sätt för dom att visa dom är med oss att med doft eller med smak som vi förknippar med just den personen.

Listan kan göras hur lång som helst på bevis att ni är tillsammans och aldrig blir eller är åtskilda ❤️

Det finns så många enkla svar som vi bortser från när vi är i sorg för under sorgen stänger vi lätt igen oss för dom mest uppenbara bevisen för att en när och kär är med oss men det är så viktigt att låta det ha sin gång och verkligen få ur oss det som gör ont och saknas så vi med tiden kan påbörja en läkning och med tiden också uppfatta och känna att dom finns med oss.

Jag är inte ett medium som alla andra och jobbar inte med sånt här, jag och min guide vi går vår egen lilla väg på vårt eget lilla sätt som inte alls stämmer överens med dom som jobbar inom mediumskapet men en sak vill jag ge dig på vägen och det är att dom finns med och det är ord jag inte skulle kunna skriva om jag inte såg och hörde andevärlden lika tydligt som om du och jag skulle mötas IRL och ta en fika så verkligt är det så JA din kära finns med dig våga tro och tvivla aldrig men ge det tid och sörj klart då kommer du att känna närvaron och den kärlek som finns mellan er två ❤️

mörkaögon
0

#0: Jag kallar mig absolut inte medium, men har förmågan att känna in ibland. Så välkommen att höra av dig via PM. :)

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Denna kommentar har tagits bort.