Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1404 ggr
KuroTenshi
0

kompis..

Jag har en kompis bredvid mig vid datorn just nu känner jag.
Har aldrig kännt en sådan kyla förut som jag känner just nu. Lite yr blir jag också.. Vände kameran mot kylan, och javisst, fick med en stor orb på första kortet. Känner att den är runt mig hela tiden när jag skriver.

Var kanske denne som busade med datamusen när mamma satt här i helgen, som hon skrev i ett tidigare inlägg. Kanske vill andevärlden lära sig använda datorn dom också? ^^

korseett
0

vem vet- de vill väl ha uppmärksamheten riktad till nåt annat än dataskärmenSkrattande

KuroTenshi
0

kanske det! ^^ eller så kanske dom är nyfiken på hur datorn funkar.. Det kanske är något nytt för dom. Vore väl spännande att chatta med ett spöke? haha.

Pia-F
0

När vi hade datan på övervåningen var det ofta det hördes hur nån satt och skrev…när vi flyttade ner den tog det slut…

KuroTenshi
0

#3 vad konstigt. Dom vill nog testa dom också. ^^ Datorer kan ju vara nytt för dom, beroende på hur länge de varit döda. Fundersam

Pia-F
0

#4 Hahaha…..ja, teknikens under och framfart kan ju kittla nyfikenheten…

Barnen undrade om det kanske var mormor….nej sa jag, inte en chans….hon skulle aldrig peta på tangentbordet…hon var allt annat än teknisk, klarade knappt telefonen eller tv'ns fjärrkontroll ;-)

KuroTenshi
0

# 5 hahaha. säg inte det du! Hon kanske passade på att testa då när ni inte såg på. Flört

Pia-F
0

Nej, knappast :-) Det kan nog vara hon som blåst och ryckt lite i håret på mig, men inget som har med teknik att göra…möjligen är det hon som satt igång tv'n då…

Nä, den som lekte med datan är nog samma som böjde mina glasögon en gång …det hände i ett låst duschrum, skalmen var som en ögla när jag hade duschat klart…..

KuroTenshi
0

# 7 oj vad kosntigt! :O Det har jag inte hört något varit med om förut. Du får skälla lite på dom. glasögon är ju dyra!

Pia-F
0

#8 hahaha….Jag hade ett litet h-sike att räta ut skalmen igen, var ju livrädd att den skulle gå av, det märks fortfarande var det var …men det syns iaf inte när jag har dem på mig.

Jodå…jag sa till att nu får det vara nog…glasögonen låter ni bli, de var väldigt dyra och jag har inte råd att köpa nya. Passade oxå på att säga ifrån om besök i dusch, toalett, sovrum och ungarnas rum…. resten av huset får ni vara i, sa jag…

Jag vet ju inte hur många det är som tittar hit så det är lika bra att utgå från att det är flera stycken.

Jag kan ju säga att jag är väldigt noga med att inte ha med mig glasögonen in dit numera….;-)

KuroTenshi
0

#9 ja, ska man ha något privatliv så är det nog bäst att lägga ut några regler för dom som du gjorde.Flört haha. annars skulle man nog aldrig våga duscha igen.. Generad

Tatsu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på "kompisen" vid datorn. Ser eller känner ni något?