Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 724 ggr
EwaKristina
0

Du är viktig!!

Fick detta av en mycket god vän,och det tåls att sprida vidare!!

1. Åtminstone 2 personer i världen älskar Dig så mycket att de skulle dö för Din skull.

2. Åtminstone 15 personer älskar Dig på något sätt.

3. Den enda anledningen till att någon hatar Dig, är att de skulle vilja vara precis som Du.

4. Ett leende från Dig kan ge lycka till vem som helst, även om de inte känner Dig.

5. Varenda kväll tänker någon på Dig innan den somnar.

6. Du betyder allt för någon.

7. Om det inte vore för Dig, skulle någon inte leva nu.

8. Du är speciell och unik.

9. Någon som Du inte ens vet existerar, älskar Dig.

10. När Du gjort ditt livs största misstag, kommer det något gott ur detta också..

11. När Du tror att hela världen vänt ryggen åt Dig, titta en gång till,
det är troligtvis Du som vänt världen ryggen.

12. När Du tror att Du inte har den minsta chans att få som Du vill, får Du
det inte heller. Men om Du tror på Dig sjäv, får du Exakt som Du ville, förr eller senare.

13. Kom alltid ihåg komplimanger du fått, glöm alla otäcka gliringar.

14. Tala alltid om vad Du tycker om folk till dem. De mår mycket bättre, om de vet.

15. Om Du har en underbar bästa vän, ta Dig tid att låta vännen veta att denne är underbar.

Brokenfether
0

15 anledningar till att uppskatta sig själv..OCH andra för att må bättre..Skrattande Väldigt sant Ewa…

Elisabeth-J
0

Tack Ewa! En bra text med mycket budskp i Glad

Kram!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

topsie
0

Håller fullständigt med. Underbart att veta att man är älskad för den man är.

KRAM Annelie

bjarvamor
0

Jättebra!Glad

MOTHERS_LOVE
0

hej.Ville bara säga:neej,jag tror inte på detta det du skrev.Om det är nån som tänker på mig så är det väl nån som inte bryr sig så mycket om  mig i allafall. Vet du___ just nu har jag bara lust att sätta mig o gråta över allt negativt som händer runt omkring mig just nu. 

KalleN
0

jag brukar tänka  i bland vissa nätter på dej eva *ler*

Happyspirit
0

Amen!!!!!!!!!! Speciellt till Elisabeth från mig och från såååå många andra!! Love U! Darling…..

wolfie
0

Det var bra text Ewa!Tack för det tänkvärda!

Tuva-Lena
0

Du är så klok Ewa, och just det att du kommer med små tänkvärda ord när man nästan glömt dem, gör dig väldigt speciell. Ger dig en bamsekram och varma tankar!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

EwaKristina
0

#9 Inga-Lena,rätt ska vara rätt….detta är inte mina ord,jag fick det av en god vän via min privata mejl…..Men det var så otroligt tilltalande text,och det är så härligt om fler kan läsa detta,och förstå att alla är vi unika,på våra alldeles egna speciella sätt och vi är alltid älskade av några,för dem vi är….